• Trynträ

Varm efter ägglossning

Är man alltid extra varm från då man haft ÄL och fram till mensen kommer? Jag känner mig som en vandrande kamin och har gjort så ända sen ÄL. Har BIM den 10e.

• Svar på tråden Varm efter ägglossning
  • Meal

Japp, tempen går alltid upp efter ægglossning och fram till mens. Om du ær gravid så fortsætter den vara høg

• Trynträ

Ok, då blir det till att vänta och se då. Man slipper ju frysa i alla fall.

• Batte1702

Jag känner precis som du... Jag är annars en mkt frusen person, men nu sover jag med öppet fönster om nätterna och kan få svettattacker om dagarna... Känner du en molnande mensvärk oxå??

• Trynträ

Nä jag känner inga symptom alls tyvärr. Eller så är det bra så slipper jag inbilla mig saker. Fast det är kul att analysera.

Du då, känner du nåt och när har du BIM?

Batte1702 skrev 2009-01-03 16:20:27 följande:
    Jag känner precis som du... Jag är annars en mkt frusen person, men nu sover jag med öppet fönster om nätterna och kan få svettattacker om dagarna... Känner du en molnande mensvärk oxå??
  • Batte1702
    Svar på #4
    Jag har en molnande mensvärk nu hela dagarna, men de är säkert bara jag som inbillar mig =)...
    Mina andra två barn har inte varit planerade så där har man inte anat nånting fråns mensen varit sen i en vecka. Men nu är väntan olidlig, jag är rädd bara att vi blir så besvikna om mensen kommer. När man har jobbat så hårt :)
    Ska ha mensen runt 10-13 jan...
    Själv då när har du din BIM? Har du barn sen tidigare?
  • lilla mej

jag vet att tempen gar upp lite vid AL men gangen jag blev gravid, blev jag otoligt varm sarskilt i ansiktet helt rodflammig i nagra dagra innan BMI. Jag hade inga andra symptom (typ molvark eller annat) och trodde da att jag hade feber eller var pa vag att bli sjuk. Men i iefterhand har jag forstatt att det hade med graviditeten att gora.

• Trynträ

Jag har BIM den 10e. Har inga barn men två mf på elva månader och mens två ggr under den tiden så man har inte haft alltför många chanser.

Batte1702 skrev 2009-01-04 10:45:37 följande:
    Svar på #4Jag har en molnande mensvärk nu hela dagarna, men de är säkert bara jag som inbillar mig =)... Mina andra två barn har inte varit planerade så där har man inte anat nånting fråns mensen varit sen i en vecka. Men nu är väntan olidlig, jag är rädd bara att vi blir så besvikna om mensen kommer. När man har jobbat så hårt :)Ska ha mensen runt 10-13 jan...Själv då när har du din BIM? Har du barn sen tidigare?
  • Trynträ

Man kan ju hoppas att det är därför man är så varm. Jag vet ju inte hur jag brukar ha innan mens eftersom det var typ ett halvår sen. Fick ju mf förra månaden och innan dess hade jag ingen mens på ett halvår.
    Har i övrigt inga symptom vad jag kan se.

lilla mej skrev 2009-01-04 10:52:51 följande:

jag vet att tempen gar upp lite vid AL men gangen jag blev gravid, blev jag otoligt varm sarskilt i ansiktet helt rodflammig i nagra dagra innan BMI. Jag hade inga andra symptom (typ molvark eller annat) och trodde da att jag hade feber eller var pa vag att bli sjuk. Men i iefterhand har jag forstatt att det hade med graviditeten att gora.
  • Batte1702

lilla mej skrev 2009-01-04 10:52:51 följande:

Så känner jag nu.. Hmmm febrig ,illamående och ont i magen... Kan de va de då??? Vågar inte hoppas på något...
  • lilla mej

det kan vara ett tecken, sjalv hade jag inget illamaende eller kramper, brukar ha det innan mens men fick inga pms denna gangen, bara just detta att jag blev vral varm vilket jag aldrig brukar vara.
    lycka till

Batte1702 skrev 2009-01-04 15:11:53 följande:
    lilla mej skrev 2009-01-04 10:52:51 följande: Så känner jag nu.. Hmmm febrig ,illamående och ont i magen... Kan de va de då??? Vågar inte hoppas på något...
Svar på tråden Varm efter ägglossning