• Batte1702

Varm efter ägglossning

Jag känner precis som du... Jag är annars en mkt frusen person, men nu sover jag med öppet fönster om nätterna och kan få svettattacker om dagarna... Känner du en molnande mensvärk oxå??

• Batte1702
    Svar på #4
    Jag har en molnande mensvärk nu hela dagarna, men de är säkert bara jag som inbillar mig =)...
    Mina andra två barn har inte varit planerade så där har man inte anat nånting fråns mensen varit sen i en vecka. Men nu är väntan olidlig, jag är rädd bara att vi blir så besvikna om mensen kommer. När man har jobbat så hårt :)
    Ska ha mensen runt 10-13 jan...
    Själv då när har du din BIM? Har du barn sen tidigare?
  • Batte1702

lilla mej skrev 2009-01-04 10:52:51 följande:

jag vet att tempen gar upp lite vid AL men gangen jag blev gravid, blev jag otoligt varm sarskilt i ansiktet helt rodflammig i nagra dagra innan BMI. Jag hade inga andra symptom (typ molvark eller annat) och trodde da att jag hade feber eller var pa vag att bli sjuk. Men i iefterhand har jag forstatt att det hade med graviditeten att gora.
    Så känner jag nu.. Hmmm febrig ,illamående och ont i magen... Kan de va de då??? Vågar inte hoppas på något...
  • Batte1702

lilla mej skrev 2009-01-04 15:28:14 följande:

det kan vara ett tecken, sjalv hade jag inget illamaende eller kramper, brukar ha det innan mens men fick inga pms denna gangen, bara just detta att jag blev vral varm vilket jag aldrig brukar vara.lycka till
    Man vågar ju inte hoppas för mkt nu när detta är planerat... Är rädd för att bliså besviken.. Hur går de själv då??
  • Batte1702

lilla mej skrev 2009-01-06 18:28:07 följande:

jo tack jag fick ett ma i mars 08, men ar nu i v 17 och allt ser stralade ut. Jaaa jag vet hur man langtar sa mycket att man ibland letar sa mycket efter symptom att man verkligen tror man har en massa, men bast att inte hoppas for mycket for det ar sa trakigt nar mensen kommer....
    Men absolut de blir ju en sådan besvikelse... Men samtidigt känner jag lite panik över att det kanske visar positivt, vill vi verkligen gå igenom detta igen. Jag är en sådan som blir väldigt sjuk, men de är ju absolu värt de.. Men en lång väg tillbaka sen. Så just nu är känslorna som en berg och dalbana...

Men va kul att du är i vecka 17.. Har du/ni varit på ultraljud än? Vill ni veta kön??
  • Batte1702

lilla mej skrev 2009-01-08 13:23:35 följande:

har gjort 2 ul mest for att kolla sa allt star ratt till, men vi ska gora det riktiga rutin UL den 28e och da kan vi fa reda pa om det ar en kille eller tjej, och jag vill absolut veta nyfiken i en strut.... vilket forsok ar ni pa? for mig tog det 6 LAAAAAANGA manader innnan det tog sig igen efter MA. Men det ar tydligen ganska normalt att det kan ta ett tag... du maste skriva och saga hur det gar....lycka till
    Nä bidde ingen graviditet denna månaden.... =(... Men vi försöker på nytt om ett par dagar ;)
  • Batte1702

Trynträ skrev 2009-01-10 10:52:23 följande:

Jag älskar kalla händer och fötter för det betydde att jag fick ett pluss idag!
    GRATTIS!!!!!!!!
Svar på tråden Varm efter ägglossning