Inlägg från: pysselpussar |Visa alla inlägg
  • pysselpussar

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Hej!
    Klockren tråd för en till liten tös, som inte förstår sig på HTML-koder!!
    Sitter å pillar med en header nu, men shit va Adobe photoshop e avancerat för lilla mej

• pysselpussar

hehe...
    av egna erfarenheter så ska man inte sitta fööör sent eller länge...då blir de bara skit å pannkaka

• pysselpussar

Mamasnest skrev 2009-01-06 21:11:39 följande:

Är det någon mer än dessa som vill lägga in sin adress i trådstarten eller kan jag lägga in dem nu? Isorfidien: frostensdotter.blogspot.com/Millami: millami-antonsmamma.blogspot.com/Mamasnest: mamasnestmum.blogspot.com/ Eva S: renoveringilevershult.blogspot.com/Honeypuff: www.dujagovi.blogspot.comCarisma95: vastragotaland.blogspot.comSeTa: setasplejs.blogspot.com
    Jatack, gärna...
    pysselpussen.blogspot.com

oj va ni har kommenterat idag, medans jag varit borta Orkar inte ens läsa allt
  • pysselpussar

Isorfidien skrev 2009-01-06 21:35:56 följande:

Ska visa lite exempel på sidorna i photobucketDenna är stängds73.photobucket.com/albums/i209/pernedlorien/men här kommer en direktlänkad bild från den bloggeni73.photobucket.com/albums/i209/pernedlorien/...Här har jag ett öppet kontos144.photobucket.com/albums/r182/shknwd/
    Har inte läst hela tråden, men gör man så då att man laddar upp bilden från webben istället för en fil på datorn? Och bilden hamnar i inlägget precis som vanligt? Känns ju fånigt om bilden laddas upp i ett eget fönster tycker jag...
    Sorry om jag låter tjatig och upprepar en fråga (om du nu fått den...)
  • pysselpussar

HemmaHosSofi skrev 2009-01-06 22:20:59 följande:

Blir tokig.. hur får man bort den lilla rutan "Free backgrounds..." ?Hej förresten! Har smygläst tråden.
    Jag vet inte, men jag tror att man inte kan få bort den...
    men jag la till HTML:en i en gadget längst ner på sida, så hamnade den lilla rutan längst ut till höger... hoppas det funkar, och att du fattar hur jag menar...
  • pysselpussar

HemmaHosSofi skrev 2009-01-06 22:29:27 följande:

Jag har lagt den längst ner men det hjälper inte
    Jag såg det nu...
    Kikade in på din blogg, sådär ser den ut på min oxå.. har ingen aning om hur man får bort den??? lite störande, men... kanske nån annan vet???
  • pysselpussar

SeTa skrev 2009-01-06 22:36:42 följande:

Det är fel i Ts. Pysselpussar ska det vara!
    Javisst är det så!!! Please TS... ändra
  • pysselpussar

HemmaHosSofi skrev 2009-01-06 22:40:13 följande:

Ja visst är det störande! Kunde väl lagt sig längst ner i alla fall, kan man tycka.
    Mmm joo.. man kan ju tycka det
    Fin blogg du hade förresten!
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?