Inlägg från: pysselpussar |Visa alla inlägg
  • pysselpussar

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Mamasnest skrev 2009-01-07 21:22:45 följande:

Är det någon som kan förklara hur man ser hur mycket utrymme i bloggen man har använt?
    Det ser man väl när man väl i den rutan som kommer upp när man laddar upp bilder?
  • pysselpussar

Nu har jag med provat photobucket lite mera... Inte såå svårt, men som nån av er skrev, det är lite tok med att få till en bra storlek.

• pysselpussar
    Fru annmi skrev 2009-01-07 22:05:40 följande:
    Inte ja' heller Ny här i Tråa Undrar lite ang Kommentarerna...Jag kan bara få helsida eller PopUpp Hade innan att det kom nedanför inlägget,nu går det inte att kommentera då...Tips?Hur har ni som får en ruta under själva inlägget att skriva i?Kika i min så ser ni kanske... annmisblogg.blogspot.com/VARNING!! Inget för KattRädda
    Det ska gå att få kommentarerna under inlägget, på samma ställe där man ändrar till pop-up fönster. Antar att du har koll på vart det är?
  • pysselpussar

Mamasnest skrev 2009-01-07 22:07:35 följande:

Fru annmi: *vinkar* Välkommen!
    Jag kan inte se mina bilder i bloggen och heller inte ladda upp nya. Det står att det är ett internt fel, är det fler som får upp det i era bloggar?
    Vill ni nya att jag lägger in er i trådstarten med? Vi kan ju samla ihop några då så gör jag det.
    HA! Det är samma här...
    tror blogspot har blivit överbelastade nu när alla samlats här och börjat lägga in en massa saker på sina bloggar, så det tar typ hundra år att tanka hem bloggsen..
  • pysselpussar

SeTa skrev 2009-01-07 22:19:39 följande:

Är det någon härinne som är från Floby? Min räknare berättar att någon därifrån har varit inne härifrån två gånger. Hängde ni med? Jag har bott i den lilla hålan, så självklart blev jag nyfiken.
    hehe jaså?
    här blir man jagad med blåslampan!!
    Jaa jag är från Floby
    *vinkevink*
  • pysselpussar

jaha alla gick å la sej nu Bara ja å tomten som e vaken då?

• pysselpussar

HemmaHosSofi skrev 2009-01-08 21:01:00 följande:

Oj vad ni skriver, härligt! Ska försöka läsa ikapp om en stund.
    Instämmer. Nu går det fort här i tråden...
  • pysselpussar

HemmaHosSofi skrev 2009-01-08 21:20:54 följande:

Eller hur! Tror jag fokuserar på att läsa bloggarna i ts ikväll.
    haha jaa typ.. fick du till din header? ska kika in sen... måste bråka lite med min bara...
  • pysselpussar

en liten fråga bara..
    är det nån mer här inne som har besöksräknare från susnet? Min räkare slutar räkna emellanåt? då måste jag klistra in html-koden igen så funkar det. Är det fler som har det problemet?? blir såå irriterad ..

• pysselpussar

jaa nu är det ju inte såå svårt att använda photobucket.. en vanesak såklart

Jag gjorde oxå min header i digiscrapen på photobucket, scrapblog heter det ju.. Askul. Jag är helt såld!

• pysselpussar

*morr*
    Seriöst!! Vad har ni andra för besöksräknare? Min funkar inte alls!!!! *grr* blir sååååå ----- arg!

• pysselpussar

Isorfidien skrev 2009-01-08 23:25:49 följande:

Som besöksräknare använder jag easycounter (. com) och den fungerar utmärkt för mig.- Nu har jag även lyckats få till en signatur! ontaril.blogspot.com under inlägget om "Summering av tiden som gått".Okej. Jag måste sova. Det var någon här som ville ha hjälp med just att få till en signatur men jag kommer inte ihåg vem.
    ja provar den.. orkar inte bråka med susnet mera.. den slutar ju funka hela tiden... synd bara att jag måste börja om från början
    Tack för tipset!
    Sov gott.
  • pysselpussar
    Snorkfröken83 skrev 2009-01-09 23:58:45 följande:
    Har alla gått o sova "redan"? sitter och knåpar med min blogg jag ännu.. Om jag skulle hitta på något nytt dit Vet att jag vill ha någon snygg bakgrund.. men vet ännu inte vilken sorts..
    nja ja e vaken än så länge.. men har bloggat 2 ggr ikväll om att jag SKA lägga mej nu
  • pysselpussar

jisses va ni skriver tjejer! Blir alldeles svettig av att läsa allt.
    har suttit här och letat ett tips på en sajt som jag hittade för ett tag sen.. men shit va segt det va att gå igenom miljaders med inlägg.. nog för att det är kul men..

Men NU hittade jag det!!! btemplates.com/ Inlägg 2125...
    *tjohooo*
    Jag e LYCKLIG nu!!!

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?