Inlägg från: Millami |Visa alla inlägg
  • Millami

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

åååhhh dehär va en tråd jag behövde, kanske man kan hitta lite hjälp härifrån...

men återkommer senare...ska äta middag nu...

Lycklig Mamma till Anton, filuren i magen BF 13.4-09
  • Millami

ni verkar sååå duktiga på detta blogspott, jag fattar noll..

jag har en pysselblogg på blogspot..men sku nu vila flytta över min "vanliga" blogg också dit...
    nån som kan hjälpa mig?

• Millami

hhhmm, igen som ville hjälpa...ni verkar vara ett tajt litet gäng....lämnar tråden tror jag å söker hjälp nån annan stans...Tack iallafall!

• Millami

tack carisma

min fråga handlar ju int riktit om de tråden handlar om....
    men ja vill först få min blogg till blogspot för att sedan kuna börja fixa å trixa med det ni håller på med också..

ha sitt ibland att folk har på sin hela profil så man kan välja mellan å läsa flera olika bloggar...som har olika inriktingar...
    i mitt fall sku de handla om en pysselblogg som redan finns på blogspot å sen min privata, med vårt liv å mina tankar..

• Millami
    Mamasnest skrev 2009-01-05 09:38:56 följande:
    Står det inte någonstans i själva bloggen hur man flyttar över en blogg? Jag ska kolla senare om jag ser något. Själv har jag en blogg och fullt upp med att hinna med den. Särskilt nu när jag strulade till det med mallarna.
    ja behöver nu egentligen int flytta över den gammla bloggen ja kan länka i bloggarna å den gammla får stå kvar...

hittar bara int var ja skapar en ny så de ändå kommer under dedär samma kontot?
    min pysselblogg blir int så ofta uppdaterad....eftersom ja int orkar eller hinner har en vild son på 1,5 år å själv gravid...
  • Millami

carisma
    ska kolla då sonen sover då ja får sitt i lugn å ro...
    tack..

• Millami

carisma
    Tack, nu har jag skapat två bloggar...så nu har ja alla mina bloggar på blogspot....
    men tänkte int flytta över före ja får bloggen snygg

• Millami
    sitter å kollar som bäst å försöker fatta nått..men haaaa va ha ja gett mig in på
  • Millami

carisma
    ja valde en mall men dom e ju int nå fina.....
    ja sku vila ha en bakgrund....

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?