Inlägg från: Ajlil |Visa alla inlägg
  • Ajlil

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Hej!

Det var många inlägg här och har inte riktigt tagit mig igenom alla ännu

Men det var bra att jag fann den! *favoritar*

Svaret på min fråga finns säkert någonstans bland alla inlägg

Jag skulle vilja göra min blogg bredare och ha 2 rader med sidelement på sidan i stället för ett som det är från början. Någon som vet hur man gör?

♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil

Passar även på att fråga om någon använts sig av mall från denna sidan?

http://btemplates.com

Någon som vet om man måste köpa mallen. verkar så eller hur fungerar det att få in den på min blogg?

♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil
    Fru annmi skrev 2009-01-27 12:43:35 följande:
    Tyvärr inte,men...Man ska ju tydligen Ladda ner den man önskar så..Att de kostar trot ja' inte Testade ju inte men...Man borde väl få nån slags kod att sätta in i Redigera HTML eller??Någon annan som vet??
    Antingen gjorde jag galet eller så fanns det ingen HTML-kod. Man skulle spara mallen på sin dator och då antar jag man ska ladda upp den på sin blogg. Då får jag upp att jag inte har licens att använda filen.
    ♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil
    Fru annmi skrev 2009-01-27 12:40:36 följande:
    De e Trespalt du vill ha antar ja..Tigern83 har de & tror att hon kan ha beskrivit detta i sin blogg..Adressen står i Ts Det finns även i tråden vet ja ....Om du ids leta ...Lycka Till!
    Japp så som hon har på sin blogg menar jag... snygg och enkel bakgrund har hon oxå

Jag får väl leta om inte tigern själv hoppar in här och vill vara snäll och förklara för lilla mig
    ♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil

Jag frågar igen? Någon som vet hur jag gör för att få in tre spalter i bloggen?

Hittar inget någonstans

♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil
    Carisma95 skrev 2009-01-29 17:12:09 följande:
    Du måste ändra i html-texten.Jag krånglade ett bra tag med "översättningar" jag inte förstod. Men den här lyckades t.o.m. fixa det.www.threecolumnblogger.com/2008/09/three-colu...Fast det är på engelska.
    Tack, verkade dock skitkrångligt... får se om jag kan ge mig på det i morn

Annars är en förklarning på svenska tacksamt!
    ♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil
    tinni78 skrev 2009-01-29 23:08:21 följande:
    Dhella skrev 2009-01-29 17:22:40 följande: Det är bara att klicka på översättningsfunktionen på den sidan, funkar jättesmidigt.
    Aha tack för tipset, ska kolla närmare... var nog lite för trött i går
    ♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil

Ahh äntligen... lyckades lägga till 3 spalter!!

Nu till nästa fråga, om jag vill göra en box till varje Gadget hur gör jag då?

Finns det oxå bra förklarat på någon sida?

Nu vill jag också ha en snygg bakgrund!!

♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil
    Fru annmi skrev 2009-01-30 13:25:30 följande:
    GRATTIS... Här finns de fina Bakgrunder/Layouter:www.thecutestblogontheblock.com/Vad menar du med Boxar till gadget?
    Hmm hur ska jag förklara?

Har ju nu två st sidomenyer, vill att texten i sidomenyn ska ligga i olika boxar.
    T.ex en för besöksräknaren, en för länkar, en för bloggarkiv o.s.v.

Jag gillar inte bakgrunderna på den sidan för den får min signatur att se konstig ut Fundersam
    ♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil
    Fru annmi skrev 2009-01-30 15:09:12 följande:
    Jaa...Precis så tänkte ja me,men...Är de det hon menar?Är de de Dhella ??
    Nej... det vet jag Men gud hur ska jag förklara!

Ska leta upp nån hemsida som jag sett det på och visa vad jag menar.... just a minute!!

♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?