Inlägg från: Ajlil |Visa alla inlägg
  • Ajlil

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Nej jag har nog misstagit mig... det var inte blogspot det var en hemsida... förlåt

♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil
    Carisma95 skrev 2009-01-30 15:06:40 följande:
    Du lägger till en ny gadget för varje grej bara.En gadget för besöksräknaren, en för länkarna osv. Sen kan du "dra" och flytta dessa gadgetar (boxar) och lägga dem där du själv vill.
    Tittade in på din blogg!

Vart har du hittat din bakgrund?

Din signatur bli inte konstig när du har den bakgrunden ju...

jag har gjort en grå signatur... men den bli väldigt "vit" i kanterna när jag lägger in en bakgrund.
    ♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil
    vickis75 skrev 2009-01-30 15:24:11 följande:
    Nämen hej sg, är du här!
    Jupp... försöker få till min blogg
    ♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil
    Fru annmi skrev 2009-01-30 15:24:57 följande:
    Min är Minima Black,sedan har jag ändrat textfärgen mm.. Tack,ska du ha för..Min signatur tycker ja é "fet"...Alltså ser föör mycket ut som en TurschSilverpenna
    Ehh nu fattar jag nada för jag skrev till Carisma....
    ♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil
    vickis75 skrev 2009-01-30 15:26:19 följande:
    Åh, lycka till! Jag använder nån sån där färdig mallgrej - har inte tid att greja själv just nu, haha. Har inte petat ihop någon fin bild i rubriklådan heller - än.
    Har haft så innan en längre tid... men så startade jag upp en ny blogg o o med mitt nya nick Och så kände jag för lite förnyelse...  just nu ligger fotograferingen lite på is så då kan jag pyssla med nått annat under tiden...
    ♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil
    Fru annmi skrev 2009-01-30 15:29:52 följande:
    *asg*..Jaha...Duu de har SEMESTER på Hjärnkontoret nu ...Glöm de....*hahaa*............ ........ ............
    ♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil
    Fru annmi skrev 2009-01-30 15:32:15 följande:
    Carisma95 ...Waooo såå Vacker Blogg du har.....♥....Den har ja missat att tassa på Verkligen Skitfin!
    Tycker jag med Därför försöker jag efterlikna... hehe

*skämt o sido*
    ♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil
    vickis75 skrev 2009-01-30 15:33:57 följande:
    Ditt nya nick som jag kommer lära mig lagom tills du byter igen, typ. *snigel*Det är kul med förnyelse lite då och då. Jag önskar mig tid att greja i ordning bloggen _och_ hinna fota igen. Det får bli till sommaren. :o)
    Nej då... ska försöka att inte byta... drömmen är att starta eget med detta namnet så det är "mitt" nu... så ska det förbli... *hoppas jag*
    ♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil

En fråga till dig Carisma... ser från vilken sida du har hämtat din bakgrund. Men du har även ändrat storleken för på sidan är din bakgrund även blå i kanterna stämmer va?

När jag lägger in en sådan bakgrund på min sida så täcker den inte hela... hur gör jag för att göra den större?

Om någon annan förstår hur jag menar så får ni oxå gärna förklara!

♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil
    Carisma95 skrev 2009-01-31 10:23:00 följande:
    Japp, rakt in i en "gadget". Tack (igen)!
    Så har jag oxå gjort med det bli inte lika fint som på din, ser bara konstigt ut i min blogg.
    Så kan jag inte ha det
    ♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?