• Mamasnest

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Jag har Blogspot men tycker ibland att det är lite svårt att hitta snygga bakgrunder som passar eller annat som man grejar med i HTML-koderna.
    Finns det fler som vill byta idéer?

Trebarnsmamma på heltid
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-06 22:15
    Här är vi som hänger i tråden och vill lära oss mer om bloggandet:

Isorfidien: frostensdotter.blogspot.com/

Millami: millami-antonsmamma.blogspot.com/

Mamasnest: mamasnestmum.blogspot.com/

Eva S: renoveringilevershult.blogspot.com/

Honeypuff: www.dujagovi.blogspot.com

Carisma95: vastragotaland.blogspot.com

SeTa: setasplejs.blogspot.com

lilla idisen: pysselpussen.blogspot.com

tösamajan: tosamajan.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-06 22:16
    fru fogeby: www.bessemess.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-06 22:45
    Ändring:
    lilla idisen: pysselpussar.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-07 22:42
    Meria: merias.blogspot.com

HemmaHosSofi: hemmahossofi.blogspot.com/

Fru Anmi: annmisblogg.blogspot.com/

Buschiq: www.happy-digiscrapper.blogspot.com , www.my-attic-treasures.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-09 22:41
    Tigern83: tigernshorna.blogspot.com/

Leather Cravat: www.Gustafus.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-10 19:45
    Baglady: www.alicebrallis-jenny.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-11 11:02
    Vaniljlatte: vaniljlatte.blogspot.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-25 13:26
    Lioness - project-light.blogspot.com
    Egogirl - blondinblogg.blogspot.com
    Tinni78 - tinni78.blogspot.com
    Guild karin- bildredigering.blogspot.com/
    Sexymala- crazy-malin.blogspot.com
    eliva- kjeckit.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-27 13:23
    dags att ta det lugnt: sussishem.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-28 14:12
    Guild: karin-bildredigering.blogspot.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 13:29
    hejhejhej - skrolly87.blogspot.com

listo - listoplisto.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 15:55
    Pyret 78: www.enarbetarmorsasvardag.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 16:39
    ebbebulan - fruganjansson.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-23 14:08
    EXPOSED: annemoije.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-01 22:32
    crazyhannah: www.hannahsfamilj.blogspot.com
  • Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?
  • dags att ta det lugnt

Tack, tack, tack

Det här måste vara den bästa sida man kan va på när man vill få sin blogg bäst!
    Har nu fått en snygg signatur tack vare er.

• Ajlil

Hej!

Det var många inlägg här och har inte riktigt tagit mig igenom alla ännu

Men det var bra att jag fann den! *favoritar*

Svaret på min fråga finns säkert någonstans bland alla inlägg

Jag skulle vilja göra min blogg bredare och ha 2 rader med sidelement på sidan i stället för ett som det är från början. Någon som vet hur man gör?

♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil

Passar även på att fråga om någon använts sig av mall från denna sidan?

http://btemplates.com

Någon som vet om man måste köpa mallen. verkar så eller hur fungerar det att få in den på min blogg?

♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Fru annmi
    Dhella skrev 2009-01-27 11:33:30 följande:
    Hej!Det var många inlägg här och har inte riktigt tagit mig igenom alla ännu Men det var bra att jag fann den! *favoritar*Svaret på min fråga finns säkert någonstans bland alla inlägg Jag skulle vilja göra min blogg bredare och ha 2 rader med sidelement på sidan i stället för ett som det är från början. Någon som vet hur man gör?
    De e Trespalt du vill ha antar ja..
    Tigern83 har de & tror att hon kan ha beskrivit detta i sin blogg..Adressen står i Ts
    Det finns även i tråden vet ja ....Om du ids leta ...Lycka Till!
  • Fru annmi
    Dhella skrev 2009-01-27 12:33:53 följande:
    Passar även på att fråga om någon använts sig av mall från denna sidan?btemplates.comNågon som vet om man måste köpa mallen. verkar så eller hur fungerar det att få in den på min blogg?
    Tyvärr inte,men...
    Man ska ju tydligen Ladda ner den man önskar så..Att de kostar trot ja' inte
    Testade ju inte men...Man borde väl få nån slags kod att sätta in i Redigera HTML eller??
    Någon annan som vet??
  • Ajlil
    Fru annmi skrev 2009-01-27 12:43:35 följande:
    Tyvärr inte,men...Man ska ju tydligen Ladda ner den man önskar så..Att de kostar trot ja' inte Testade ju inte men...Man borde väl få nån slags kod att sätta in i Redigera HTML eller??Någon annan som vet??
    Antingen gjorde jag galet eller så fanns det ingen HTML-kod. Man skulle spara mallen på sin dator och då antar jag man ska ladda upp den på sin blogg. Då får jag upp att jag inte har licens att använda filen.
    ♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Ajlil
    Fru annmi skrev 2009-01-27 12:40:36 följande:
    De e Trespalt du vill ha antar ja..Tigern83 har de & tror att hon kan ha beskrivit detta i sin blogg..Adressen står i Ts Det finns även i tråden vet ja ....Om du ids leta ...Lycka Till!
    Japp så som hon har på sin blogg menar jag... snygg och enkel bakgrund har hon oxå

Jag får väl leta om inte tigern själv hoppar in här och vill vara snäll och förklara för lilla mig
    ♥ ♥ ♥ Star Gazer ♥ ♥ ♥
  • Fru annmi
    Dhella skrev 2009-01-27 13:01:32 följande:
    Antingen gjorde jag galet eller så fanns det ingen HTML-kod. Man skulle spara mallen på sin dator och då antar jag man ska ladda upp den på sin blogg. Då får jag upp att jag inte har licens att använda filen.
    Aha...Ok!
    Dhella skrev 2009-01-27 13:04:06 följande:
    Japp så som hon har på sin blogg menar jag... snygg och enkel bakgrund har hon oxå Jag får väl leta om inte tigern själv hoppar in här och vill vara snäll och förklara för lilla mig
    Jaa,men tror att hon berättar i ett inlägg i bloggen,men är inte 100 säker för de har vart fler,så...
    Hoppas någon läser & berättar
  • CyberHarmony

Hej! Hoppas detta inte blir för krångligt men jag har försökt att göra en ny design till min blogg och jag vill det ska vara svart i mitten och vit text... Det ´va lätt att fixa designen men när jag publicerade den såg man inte min bloggtext, den blev svart hur mtýcket jag än ändrade i text-layouten.. Nu ser den ut så här.. http://cyberelena.blogspot.com/ har bytt till orginalbakgrund och lagt en annan bakgrund.. Men jag vill byta ut hela som jag gjort på denna... http://cyberbetti.blogspot.com/ Fast med svart i mitten och kunna behålla min vita text.. Det vill sig inte!! Har surfat och kollat på nätet men hittar inga lösningar... Nån som är mer inne på detta och vet hur det funkar???

(¯`°?.¸ ♥ Familjen är mitt allt ♥ ¸.?°´¯)
  • Fru annmi
    CyberHarmony skrev 2009-01-27 13:19:46 följande:
    Hej! Hoppas detta inte blir för krångligt men jag har försökt att göra en ny design till min blogg och jag vill det ska vara svart i mitten och vit text... Det ´va lätt att fixa designen men när jag publicerade den såg man inte min bloggtext, den blev svart hur mtýcket jag än ändrade i text-layouten.. Nu ser den ut så här.. cyberelena.blogspot.com/ har bytt till orginalbakgrund och lagt en annan bakgrund.. Men jag vill byta ut hela som jag gjort på denna... cyberbetti.blogspot.com/ Fast med svart i mitten och kunna behålla min vita text.. Det vill sig inte!! Har surfat och kollat på nätet men hittar inga lösningar... Nån som är mer inne på detta och vet hur det funkar???
    Går det inte att ändra det i om du går in på Layout..Sedan Teckensnitt och färger ??
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?