Inlägg från: SeTa |Visa alla inlägg
  • SeTa

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Carisma95 skrev 2009-01-07 15:10:24 följande:

Det undrar jag också. Antalet läsare/besökare/kommentarer kanske..?Man kan ju drömma om att komma upp i 2,5 miljoner som Carl Bildt...
    Dream on, baby!
  • SeTa

tösamajan skrev 2009-01-07 19:39:13 följande:

Jag vill lägga in en bild bakom min headtext, men hur jag än försöker så blir den rutan gigantisk, så gigantisk att man måste scrolla innan man kommer ner till texten... Hur 17 gör jag så att bilden blir ungefär så stor som min headtextruta är nu?
    Kryssa i rutan "anpassa storlek" i det fönstret som är öppet när du laddar upp din header.
  • SeTa

tösamajan skrev 2009-01-07 19:45:58 följande:

SeTa: Jo, jag har provat det också; att ha den rutan ikryssad. Men det funkar inte iaf... Kanske jag måste förminska bilden jag vill ladda upp först, innan jag laddar upp den...?
    Märkligt, jag behöver inte förminska först? Det passar ändå.
  • SeTa

tösamajan skrev 2009-01-07 19:45:58 följande:

SeTa: Jo, jag har provat det också; att ha den rutan ikryssad. Men det funkar inte iaf... Kanske jag måste förminska bilden jag vill ladda upp först, innan jag laddar upp den...?
    FAST DET KANSKE BEROR PÅ VILKEN MALL MAN HAR? F`låt.
    Jag har bara haft mallar med sidor, sas. Inte mallar där man har använt hela sidan. Hänger du med?
  • SeTa

Buschiq skrev 2009-01-07 20:08:03 följande:

Så länge man inte lägger upp bautabilder tar det lååång tid att fylla upp bloggens plats. Ni vet att bilderna finns på Picasa webalbum förresten?
    Fast jag har fyllt min till 80% på mindre än ett år. Det är inte så lång tid, tycker jag..
  • SeTa

Är det någon härinne som är från Floby? Min räknare berättar att någon därifrån har varit inne härifrån två gånger. Hängde ni med?
    Jag har bott i den lilla hålan, så självklart blev jag nyfiken.

• SeTa
    pysselpussar skrev 2009-01-07 22:24:11 följande:
    hehe jaså?här blir man jagad med blåslampan!!Jaa jag är från Floby *vinkevink* Menade inte att jaga så illa! Men du vet, det är ju inget jättesamhälle, så det är klart man blir nyfiken.
  • SeTa

Blogg skrev 2009-01-07 22:27:52 följande:

SeTa skrev 2009-01-07 22:19:39 följande:
    Har varit inne på flera av bloggar här bla din två ggr i kväll för att kolla den läckra designen :)och jag tror det står att jag är från Floby men jag har aldrig satt min fot där. Vet inte varför det alltd står Floby på mig, måste vara nåt med "pejlingen"
    Det e lugnt, vi har redan hittat den "skyldige".

Mina besökare har flerdubblats sedan jag hoppade in i tråden här, men varför kommenterar ingen? Är jag så himla trist?
  • SeTa

Fru annmi skrev 2009-01-07 22:52:56 följande:

En annan kanske lustig fråga är...Ser man alla sina bilder någonstanns i bloggen??
    Hur menar du?
  • SeTa

Mamasnest skrev 2009-01-07 22:56:29 följande:

Jag tror att det beror på att man hoppar in snabbt för att kolla något, då blir det inte att man kommenterar. Men vi får väl bli bättre på det tycker jag!
    Tycker jag med!

Men nu är det nattinatti för mej.
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?