Inlägg från: SeTa |Visa alla inlägg
  • SeTa

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Jag har precis upptäckt att man kan lägga in en gadget från picasas webalbum så att man kan titta på alla bilder som publicerats på bloggen. Kul!

• SeTa

HUr beter man sej för att få tre kolumner i bloggen? Jag vill kunna lägga in gadgets på bägge sidor om texten, liksom.
    Någon vänlig själ om vill förklara?

• SeTa

Jag fick till mina tre kolumner, men nu bråkar headern med mej! Antingen fyller den hela första sidan, eller så bir den för liten. Tips?

• SeTa

Carisma95 skrev 2009-02-18 20:36:48 följande:

Jag vet inte hur bred/stor din bild är.Men testa att minska den här.#header-wrapper {  width:640px;  margin:0 auto 10px;  border:1px solid $bordercolor;  }
    Jag miskade storleken i paint, Efter typ 10 gånger blev den lagom. Skam den som ger sej.
  • SeTa

EXPOSED skrev 2009-02-18 20:41:48 följande:

Mm, den fungerar nu . Nu vill jag visa min profil, fick höra att den inte syntes...
    Nä, du har ingen profil. Ska jag kolla hur min är synlig?
  • SeTa

EXPOSED skrev 2009-02-18 21:18:32 följande:

Gärna
    Min profil ligger i en gadget som heter "visa profil", jag kan inte hålla den osynlig utan att ta bort gadgeten. Vet inte om det var till någon hjälp?
  • SeTa

SeTa skrev 2009-02-18 21:22:10 följande:

EXPOSED skrev 2009-02-18 21:18:32 följande:
    Min profil ligger i en gadget som heter "visa profil", jag kan inte hålla den osynlig utan att ta bort gadgeten. Vet inte om det var till någon hjälp?
    Men ser du din profil?
  • SeTa

EXPOSED skrev 2009-02-18 22:02:20 följande:

Nix
    Byt bakgrund och skriv lite inlägg är mitt tips.
  • SeTa

EXPOSED skrev 2009-02-18 22:02:20 följande:

Nix
    Men vad har du gjort då? Har du lagt till en gadget som inte syns?
  • SeTa

Vaniljlatte skrev 2009-02-19 00:02:38 följande:

nää.. nu ger jag upp!Hur gör man ett bildspel? Jag kan då inte hitta något picasa.. eller vad det nu heter. *surar*hur gööör man?!? hjälp?
    picasa.google.com/
  • SeTa

Kommer ni in på era blogspot`s idag? Jag kommer inte in nånstans.

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?