Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Lindisen81 skrev 2009-01-24 21:19:59 följande:
    ang signaturen...nu har jag gjort den, men var i bloggen sätter jag in koden?
    I inläggen....
  • Fru annmi
    Lindisen81 skrev 2009-01-24 21:19:59 följande:
    ang signaturen...nu har jag gjort den, men var i bloggen sätter jag in koden?
    I inläggen...
    Eller om du vill ha den alltid sätter du in den...
    Gå till Inställningar
    sedan Formatering & Mall för inlägg tror ja de står..
    Testa
  • Fru annmi

first timer skrev 2009-01-24 22:17:38 följande:

Aha, tack!Finns det många olika? JAg hade nog tänkt mig något med många små rutor på något vis..
    Jaa..Där finns flera olika där & jättefina
  • Fru annmi
    Lindisen81 skrev 2009-01-24 21:31:11 följande:
    Fru annmi skrev 2009-01-24 21:27:52 följande:
    jaaa, jag lyckades! tack för hjälpen =) men surar för det där med hjärtat....
    Vassego va' kul
    Jaa de liilla ♥ är ju sätt!
  • Fru annmi
    Isorfidien skrev 2009-01-25 01:23:29 följande:
    Har du inställningen "pop-up" för kommentarerna i "inställningar"? Numera använder jag "helsida" för det har krånglat för många av oss som försökt använda "pop-up".
    Jaha Vad har hänt me PopUpp då?
    Jag har de & de funkar bra
  • Fru annmi
    Lindisen81 skrev 2009-01-25 09:56:52 följande:
    ♥såhär....? funkar inte .....
    Jaaaa
    Hur gjorde du?
    Mitt eller Baglady??
  • Fru annmi
    e83 skrev 2009-01-24 22:07:43 följande:
    varför kan ingen lämna kommentarer på min blogspot blogg? vad är det jag har råkat ta bort????
    De var lite krångligt hos dig för man fick ju Klicka på Inläggsrubriken för att kommentarrutan skulle bli synlig
    Inte alla som förstår de kanske...

Men fin blogg
  • Fru annmi
    Mamasnest skrev 2009-01-25 10:45:28 följande:
    Hur gjorde man hjärta? ♥ ?
  • Fru annmi
    Mamasnest skrev 2009-01-24 22:11:07 följande:
    Jag har ju varit borta i över en vecka så jag hoppar in och frågar om någon har löst hur man får bort det vita runt signaturen eller hur man lägger in ljudklipp i konstiga format i bloggen?
    Tror inte de går få bort de vita..
    De har med bakrunden att göra ...Min sign ser bra ut här i Ib men mer Tjock på min Svarta bloggsida

Man KAN sätta in Sign här oxå Tja inte jag tyvärr
    Men gör en & Blåmarkera/Kopiera & klistra inhär såå ser du hur det blir här...
    Många av mina Fl vänner testade de & kunde..Men inte ja'..Vet inte om de e min Dator eller vad ...
  • Fru annmi
    Sexymala skrev 2009-01-25 11:06:50 följande:
    Jag är väldigt nyfiken på en sak. Försökte för ett tag sedan starta en tråd om det. Men den hörsammades inte dvs nästan ingen svarade. Men kanske ni är intresserade? Bilder i er blogg, är ni medvetna om vad för regler det finns för bilder från webben? Att man allt som oftast inte får ta rena bilder från en annan hemsida. Bildadressen får man använda, men inte bilden! If you choose to 'Add an Image from the Web' using the image upload feature in Blogger, you shouldn't use an image location that is hosted at someone else's expense without their permission. Sometimes this is referred to as 'stealing bandwidth' because every time your blog loads, the image is loaded from their server, and this person likely incurs an expense.help.blogger.com/bin/answer.py att det sällan framgår vad "tillåtelse (permission)" menas. Just för reklamens skull så borde det ju vara okej att "ta" bilder från Hm, Lindex, ja alla relativt stora kedjor... men jag undrar om det inte är så att det är bandbredden som spökar.. Nåja. Nu i dagens bloggande samhälle tycker jag att man borde känna till vad för regler det finns, eller?
    Japp..Är medveten om detta....
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?