Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Isorfidien skrev 2009-01-08 15:20:22 följande:

Har du fått bort all kodning från Pysams? Inte för att jag inte tror att det är den som orsakar problemen.Förresten. Jag gjorde en enkel header till en av mina bloggar nu och jag använde microsoft office picture manager för att beskära kortet en del och sedan bara gjort resten av jobbet med hjälp av de olika avsnitt som finns under "edit" i photobucket.ontaril.blogspot.com
    Jaa...Där byter man ju hela koden ju...Så den borde vara borta,fast...ska kolla
    Pyzams skrivs ju in på samma ställe...

Jättevacker Headers...
  • Fru annmi

Japp...Var som ja trodde att Minimas Html-Kod står där min Pyzam stod förut...
    Fattar inte varför det inte går med mina Kommenterer
    *suck*

• Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 16:02:14 följande:

var hittar man snygga bakgrunder?
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
    Här finns ju Layouter,men...
    idan fungerar ju inte idag heller
    www.thecutestblogontheblock.com/

Annars här,men...testa innan så inget försvinner
    www.pyzam.com/bloggertemplates
  • Fru annmi

Carisma95 skrev 2009-01-08 16:10:05 följande:

Pyzam har jättefina bakgrunder (tycker jag personligen), men som sagt. Jag försökte lägga in en och allt annat försvann...
    vastragotaland.blogspot.com - mina reflektioner, tankar och åsikter om ALLT! =)
    Japp...Jag har allt eller jaa de lilla jag har i sidan sparat så jag bara kan "klistra" in sen
    För Inläggen mm finns ju kvar..Ett råd är att Förhandsgranska så ser man
  • Fru annmi

Isorfidien skrev 2009-01-08 16:11:04 följande:

Jättefin sida. Försökte skriva en kommentar men det gick inte. Fru annmi skrev 2009-01-08 15:41:12 följande:
    Nee de e ju just de...Skulle visa er
    Men NU går det & vi kom på att jag har ju designat min i Html då kan visst vissa sånna här saker ändras ...
  • Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 16:36:08 följande:

Fru annmi skrev 2009-01-08 16:05:37 följande:guild skrev 2009-01-08 16:02:14 följande: Här finns ju Layouter,men...idan fungerar ju inte idag heller www.thecutestblogontheblock.com/Annars här,men...testa innan så inget försvinner www.pyzam.com/bloggertemplatestestade med första länken men den funkade inte...ska testa den andra...Tack annmi

Fru annmi skrev 2009-01-08 16:12:21 följande:Carisma95 skrev 2009-01-08 16:10:05 följande: Japp...Jag har allt eller jaa de lilla jag har i sidan sparat så jag bara kan "klistra" in sen För Inläggen mm finns ju kvar..Ett råd är att Förhandsgranska så ser manom man förhandsgranskar...försvinner inte det man gamla då?
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
    Né,du trycker bara på förhandsgranska & vill du inte ha går du bara därifrån & då ska den gamla vara kvar
  • Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 16:36:34 följande:

Carisma95 skrev 2009-01-08 16:10:05 följande:
    Pyzam har jättefina bakgrunder (tycker jag personligen), men som sagt. Jag försökte lägga in en och allt annat försvann...då vågar jag inte, tack iallafall.
    Därför är de bra att Spara i ett mail exvis..All text mm...
    Det har ja gjort med mitt lilla
    Det är ju bara det i kanten som försvinner,inte dina Inlägg eller kommentarer......Vissa saker Gästbok exvis om man har eller bild mm

Vad ÄR din adress ??
  • Fru annmi

Japp..De var som vi misstänkte...
    Jag gjorde en till Testblogg & tog bara Minima & DÅ gick detta med Kommentarerna under inlägget

Bra att veta & min Design får allt va' kvar The Cool Big Black Cat

• Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 17:12:14 följande:

Fru annmi skrev 2009-01-08 17:08:50 följande:guild skrev 2009-01-08 16:36:34 följande: Därför är de bra att Spara i ett mail exvis..All text mm...Det har ja gjort med mitt lilla Det är ju bara det i kanten som försvinner,inte dina Inlägg eller kommentarer......Vissa saker Gästbok exvis om man har eller bild mmVad ÄR din adress ??fattar noll...det funkade inte...gör jag som i inlägg3 på första sidan eller gör jag som det står på den sidan bakgrunderna finns...det står olika?? Gör jag som i inlägg 3 finns ingen förhandsgranskning och jag tog bort den gamla texten och satte in de nya...då blev det fel på hela skiten, blev livrädd att sidan skulle försvinna ju, men den fanns kvar efter jag klickat bort allt.
    Vad menar du?
    Vart är du?

Fin Blogg jue
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?