Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

guild skrev 2009-01-08 20:22:12 följande:

Fru annmi skrev 2009-01-08 20:19:45 följande:Guild...Hur går dé?Har du gett upp ??Tänkte jag skulle se Vill ju knappt lämna Fl nu juekommer inte in i bloggen igen...ger upp för idag. samma strul som första föröket jag gjorde...
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
    Née,man Varför har DU strul?
    Synd,men..Då vet ja

Ha en gooer kväll
  • Fru annmi

Sexymala skrev 2009-01-08 20:32:34 följande:

Nu funkade det för mig, när jag ändrade mall!
    Vad funkade?
  • Fru annmi

Blogg skrev 2009-01-08 20:36:15 följande:

Vet att det sagts i tråden tidigare men vill poängtera PYZAM är farligt! allt i marginalerna försvinner. Provade med en lite blogg pet och allt annat försvann. Blev livrädd men hittade vart jag kunde ta bort det, TUR :)
    Née..Allt försvinner inte,men Sidelementen gör de så..Därför bör man ha sparat dessa & bara kunna klistra in igen...Så har jag gjort flera ggr
  • Fru annmi

Blogg skrev 2009-01-08 20:41:58 följande:

Sidelement heter det ju ;)"allt i marginalerna"Spara och klistra in, hur menar du då?
    Jaa...Det du har i sidan har ju oxå sidor med texten på mm Spara dessa i typ ett mail & sedan när du bytt Layout & det är borta kan du ju Klistra in det igen

Fast...Rekommenderar att Förhandsgranska ändå innan bytet för då ser man ju hur det blir & vad som är borta...*hihi*
  • Fru annmi

Sexymala skrev 2009-01-08 20:47:11 följande:

Fru annmi skrev 2009-01-08 20:34:05 följande:
    Bakgrunden som jag hade problem med för några sidor sedan. Ingen svarade på mina "rop" ni hade fullt upp med annat. Men tänkte meddela det ifall någon hade samma problem. Det kan hjälpa att byta mall...
    Jaha!! Förlåt måste ja' missat

Då kanske du kan tipsa Guild
    Vad/hur gjorde du då? Berätta!!
  • Fru annmi

Sexymala skrev 2009-01-08 20:59:11 följande:

Kakan83 skrev 2009-01-08 20:50:09 följande:
    Jag hade "Snapshot" och ändrade till "Minima"Kanske funkade det med "snapshot". Jag lämnade datorn och åt, sedan kom jag på iden att bytte mall, så det gjorde jag innan jag kollade om bakgrundskoden funkade med "snapshot". När jag bytt till "minima" och gick in på "Layout" fanns gadget "Javascript/HTML" där. Med den beskrivningen som fanns på "The Cutest blogg" sund att den inte funkar nu.. om den inte kommit igång
    Jaa just de då fungerar ju den,synd att sidan inte visas
  • Fru annmi
    HemmaHosSofi skrev 2009-01-08 21:20:54 följande:
    pysselpussar skrev 2009-01-08 21:06:57 följande:HemmaHosSofi skrev 2009-01-08 21:01:00 följande: Instämmer. Nu går det fort här i tråden...Eller hur! Tror jag fokuserar på att läsa bloggarna i ts ikväll.
    Joline 080219 hemmahossofi.blogspot.com/
    Fiint du hade

• Fru annmi

Mamasnest skrev 2009-01-08 21:36:09 följande:

Är det inga på FL som får sina bilder photoshopade nu när alla hänger här istället?
    Trebarnsmamma på heltid mamasnestmum.blogspot.com/
    Ingen aning
  • Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 21:56:36 följande:

Hurra...det gick...karin-bildredigering.blogspot.com/förlåt att jag skrivit så mycket inlägg...hör att det inte var bra
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
    Jaaa...Kul &..Fiint!!!
    Née..Såå farligt vare väl inte Ja skrev nog mer

• Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 21:56:36 följande:

Hurra...det gick...karin-bildredigering.blogspot.com/förlåt att jag skrivit så mycket inlägg...hör att det inte var bra
    Jaaa Kul
    Née så´å farligt vare väl inte
    &..Ja' va no värre

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?