Inlägg från: Lioness |Visa alla inlägg
  • Lioness

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

IQ Badboll skrev 2009-01-23 14:56:48 följande:
    Lioness skrev 2009-01-23 14:44:18 följande: Då ja inte har grejat så mycket med de men de ja har lyckats läsa mig till ska det gå att göra så. Så prova. Å berätta gärna hur det gick.
    Frågan är bara om man ska EXPORTERA eller IMPORTERA? Nån som vet?

Lioness
  • Lioness

Tack för era svar, får se hur jag gör...

En annan fråga, hur går man tillväga om jag vill ha ett bildspel av mina svartvita bilder till höger i min blogg där det idag är en stillbild. Någon enkelt kan förklara hur man går tillväga så att det blir snyggt och inte allt för stajlat!

Lioness

• Lioness

Hittade på en annan grej istället... Vad gillar ni min fot-bild? Finns det något sätt så att månadens inlägg alltid ligger gömda under sin månad? Vill inte visa alla inläggen till vänster i januari hela tiden, listan blir ju så lång.

Lioness

• Lioness
    Leather Cravat skrev 2009-02-02 14:06:12 följande:
    Carisma95 skrev 2009-02-02 14:01:44 följande: Hittade en Post-it lapp på samma sida, men när jag skulle hämta koden så segade sig sidan för mycket så det orkade jag ine med. :P
    Ja, en post-it lapp skulle vara snyggt att ha på sidan, var kunde man hitta det?!?

Lioness
  • Lioness

Hejsan, några frågor...

- Måste man spara alla bilder i datorn som används i bloggen?

- Kan man på något sätt göra om bloggen till mer hemsida liknande, typ klicka på en länk och hamna på en ny sida fast fort. samma blogg...?

- Kan man ändra så man får fler typsnitt att välja mellan till text och rubriker?

Lioness

• Lioness

En fråga till...

- Jag har lagt in Bloggar som jag följer som ska uppdateras när bloggarna lägger in nya inlägg, men jag har märkt att de ibland är uppdaterade med nya inlägg utan att jag ser det på min blogg. Nån som känner igen problemet? Vad kan man göra?

Lioness

• Lioness
    Puffar mina frågor...!
    Lioness skrev 2009-02-05 17:43:01 följande:
    Hejsan, några frågor...- Måste man spara alla bilder i datorn som används i bloggen?- Kan man på något sätt göra om bloggen till mer hemsida liknande, typ klicka på en länk och hamna på en ny sida fast fort. samma blogg...?- Kan man ändra så man får fler typsnitt att välja mellan till text och rubriker?Lioness
    Lioness skrev 2009-02-05 17:53:41 följande:
    En fråga till...- Jag har lagt in Bloggar som jag följer som ska uppdateras när bloggarna lägger in nya inlägg, men jag har märkt att de ibland är uppdaterade med nya inlägg utan att jag ser det på min blogg. Nån som känner igen problemet? Vad kan man göra?Lioness
  • Lioness
    Carisma95 skrev 2009-02-06 13:55:03 följande:
    1. Nja, beror på var i bloggen du menar?Bilderna jag lägger in inläggen t.ex. är ju ofta så att jag länkar direkt från en annan sida.
    De flesta bilderna sparar jag ner på datorn och sen lägger upp dom på bloggen, vad händer om jag tar bort dom...?

Lioness
  • Lioness

Hejsan!

Hur gör man för att se vilka som besöker ens blogg utan att visa det i själva bloggen? Jag har en räknare men ser ju inte vilka det är som besökt bloggen. Jag får dessutom en lång lista med statistik varje dag men förstår inte riktigt vad den säger... Nån som kan förklara!?!

Lioness

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?