Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Guild...
    Är du på Pyzam's?
    Under Backgrounds...
    Där är det inte utan..Under Blogger Templatres finns olika Layouter

• Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 17:24:27 följande:

jäklar...nu kommer jag inte in i min blogg längre...hmmm...ger upp snart
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
    Hmm...
    Den syns iallefall

Jag ska se om inte min Fl vän som byter Bakrunder ofta kan hitta hit
  • Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 17:33:50 följande:

hela alltet överst är det bara en vit kant...där det står logga in?!
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
    Hmm...De e de inte på min
    Vad händer om du Uppdaterar då?
  • Fru annmi

Guild...
    Waoo...Du é ju Grym på att Teckna
    Jag kommenterade men..Dessa Reaktioner du hade under verkar göra lite som de vill

• Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 18:00:41 följande:

Fru annmi skrev 2009-01-08 17:46:35 följande:Guild...Waoo...Du é ju Grym på att Teckna Jag kommenterade men..Dessa Reaktioner du hade under verkar göra lite som de villhehe...la nyss till kommentarerna...det fick jag in iallafall. Tänkte testa hur det funkar tack, annmi.Startade om datorn, nu kan jag gå in i bloggen igen. Nästa gång jag pillar på nåt får jag nog veta exakt hur man gör
    *hihi*...Men visst är de kul?
  • Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 18:09:30 följande:

Fru annmi skrev 2009-01-08 18:01:50 följande:guild skrev 2009-01-08 18:00:41 följande: *hihi*...Men visst är de kul?syns att jag inte får in en annan bakgrund, hittade en sån fin med fjärilar
    Jaa men...filippa5 ÄR Suverän på detta & byter hela tiden..Jag har vart i hennes Gbok,men...Hon är inte inloggad Hoppas hon kommer sedan,eller fråga direkt i Ib eller Gboken & Hälsa från Frun
  • Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 18:15:08 följande:

Fru annmi skrev 2009-01-08 18:11:23 följande:guild skrev 2009-01-08 18:09:30 följande: Jaa men...filippa5 ÄR Suverän på detta & byter hela tiden..Jag har vart i hennes Gbok,men...Hon är inte inloggad Hoppas hon kommer sedan,eller fråga direkt i Ib eller Gboken & Hälsa från Frunokey...tack igen annmii.en fråga till (känns som jag spammar hela tråden)...vad är etiketter för något?Har försökt byta ut datum när man lägger in bilder och ha typ ämnesrubriker istället typ photoshoppat Djur...etc....men det funkar inte heller. Är det nåt sånt som är etiketter??
    Ingen Aning då jag inte ser
  • Fru annmi

Meria skrev 2009-01-08 18:17:16 följande:

I HTML-koden, avsnittet där "body" börjar, ser min kod ut såhär. Det fetstilta är alltså adressen till bilden man använder. body {  background: url("2.bp.blogspot.com/_UH9FbwxbhcU/SWYzhsc3_uI/AA..."); background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;  margin:0;  text-align:center;  line-height: 1.5em;  font: x-small Trebuchet MS, Verdana, Arial, Sans-serif;  color:$mainTextColor;  font-size/* */:/**/small;  font-size: /**/small;  }
    Kakan83 skrev 2009-01-08 18:14:41 följande:
    Hej hej Har länge försökt få en snygg bakgrund på min blogspot. Men vart i htlm vet jag vart jag ska skriva in koderna? Kan man hämta bakgrund från tex bakgrunder.just.nu/ ? Hoppas nån har tid å lust å svara en okunnig bloggare
    ♥ Loke -06 & Isak -08 ♥
    Man måste ju inte byta Bakrunden däri Html säger min Fl vän...
    Men vet ju inte hur hon gör Hoppas hon kommer hit
  • Fru annmi

Isorfidien skrev 2009-01-08 18:53:58 följande:

The Cutest Blog fungerar äntligen igen!
    Jaa...
  • Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 18:59:03 följande:

det gick inte ju...sidan ser likadan ut..haha:: Hur ska detta sluta!!
    Du taar den bakrund kod & sedan går till Gadget längst ned på Bloggsidan & trycker på HTML Koder i listan som kommer upp...Där sedan lägger du in koden utan överskrift
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?