Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Isorfidien skrev 2009-01-09 12:16:00 följande:
    Det gör det för mig med "service is unavailable" men testa denna länkwww.thecutestblogontheblock.com/background.ph...
    Gick inte

Föresten..Jag gjorce en test blogg likadan jag har &...DÅ fungerade detta med Kommentarer under inlägget..Sparade den HTML-koden & la in i min,men INTE..
    Det går inte så..Popuppfönstret får va'
  • Fru annmi

OM man vill sätta in en Egen bakrund hur gör man då?
    Alltså inte byta Layout...

• Fru annmi
    Mamasnest skrev 2009-01-09 14:22:36 följande:
    Hur ofta uppdaterar ni eran blogg? Jag försöker skriva lite 2-4 ggr per dag. Hellre lite i omgångar än mycket på en gång, det blir så jobbigt att läsa bloggar med långa inlägg tycker jag.
    Trebarnsmamma på heltid mamasnestmum.blogspot.com/
    Née Jösses
    Jag skriver bara när ja' har nå't Speciellt
    Fast..De som "känner" mig vet ju att jag hade en Hemmis mé MjauNytt i förut &...Detta är Uppföljaren på den
  • Fru annmi
    filippa5 skrev 2009-01-09 14:56:41 följande:
    Svar på #651Klart det är okej Ska strax förklara hur man sätter in en bakgrund i bloggen
    hemmahoslillamig.blogspot.com/
    Jaa..De vill nog många veta
    Bra att de va' OK,men..Misstänkte ju de

När ja' citerar trycker ja' på de som ser ut som ,, Fast upp & ned
  • Fru annmi
    filippa5 skrev 2009-01-09 15:09:11 följande:
    Hur lägger man in en ny bakgrund i bloggen?Jo, först lägger jag in en bild i mitt album på Photobucket. Sedan kopierar jag Direct Link.Går in på anpassa i bloggen, sedan vidare till HTML/JavaScript.Där klistrar jag in denna koden:<style type="text/css">body {background-image: url("KLISTRA IN DIRECT LINK HÄR"); background-position: center; background-repeat: repeat; background-attachment: fixed; }</style><div id="tag" style="position:absolute; left:0px; top:30px; z-index:50; width:150px; height:45px;"></div>Sedan är det bara till att spara. "Klart" Hoppas att ni förstår min förklaring
    Aha...Va' BRA!!
    100-TACK!!! Jättebra förklarat
    Ska kopiera detta & spara...Ifall Ifall
  • Fru annmi
    filippa5 skrev 2009-01-09 15:09:11 följande:
    Hur lägger man in en ny bakgrund i bloggen?Jo, först lägger jag in en bild i mitt album på Photobucket. Sedan kopierar jag Direct Link.Går in på anpassa i bloggen, sedan vidare till HTML/JavaScript.Där klistrar jag in denna koden:<style type="text/css">body {background-image: url("KLISTRA IN DIRECT LINK HÄR"); background-position: center; background-repeat: repeat; background-attachment: fixed; }</style><div id="tag" style="position:absolute; left:0px; top:30px; z-index:50; width:150px; height:45px;"></div>Sedan är det bara till att spara. "Klart" Hoppas att ni förstår min förklaring
    Förseten..När man sätter in detta...
    Vart gör man det..Först? Eller Sist på sidan?
    För..Jag antar att det redan står annat där??
  • Fru annmi

Leather Cravat skrev 2009-01-09 15:56:13 följande:

filippa5 skrev 2009-01-09 15:54:57 följande:
    Fast när jag går in på HTML/JavaScript så är det fullt av text där..
    Jag har heller inget sånt ju
    Att Anpassa bloggen...

Dessa har ja'...
    Sidelement Teckensnitt och färger Redigera HTML Välj en ny mall
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?