Inlägg från: first timer |Visa alla inlägg
  • first timer

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Lioness skrev 2009-02-19 18:57:38 följande:
    Kan man ändra datum på ett inlägg? Jobbat några dagar på ett inlägg nu men det kommer ju komma långt efter de jag lagt in under tiden. Någon som vet om det går att ändra på?Lioness
    Japp, det går.
    Längst ned till vänster när du skriver inlägget kan du klicka på "alternativ för inlägg".
    Där kan du ändra tid och datum.

Var det så du mneade?
  • first timer
    AMDA skrev 2009-02-20 15:46:44 följande:
    Carisma95 skrev 2009-02-20 13:57:41 följande: mm men jag vill inte att den ska synas alls...vill inte behöva förklara varför jag har den stängd.Finns det inget sätt man kan få den att INTE finnas på listan??
    Jag vet inte säkert men om du skapar en blogg och anger ett annat mailkonto så borde de inte hamna på samma.
    Eller?
  • first timer
    AMDA skrev 2009-02-20 20:06:23 följande:
    first timer skrev 2009-02-20 19:57:31 följande: fast då måste jag ju skapa en ny mail med..
    Ja precis.
  • first timer
    listoplisto skrev 2009-02-22 17:31:05 följande:
    Idag har min blogg blivit lite bubblig... är det bra eller dåligt?
    supernajs.

Och så måste jag tillägga att du skriver oerhört bra och uttrycker dig så väl.
    I stort sett varje inlägg höll jag med om och sitter här i soffan och nickar instämmande.
  • first timer

Jag har också haft svårigheter med att kommentera på vissa sidor. Ibland går det efter att jag har provat flera gånger och ibland går det inte alls. Men jag kunde på din nu carisma.

• first timer

Jag tycker att det verkar som att det är för de som har kommentarerna som en popup-ruta OCH ordverifiering som det krånglar för.

• first timer
    danitra skrev 2009-02-24 20:58:05 följande:
    Nej, det har krånglat för mig med.
    Nu funkade det för mig att kommentera hos dig.

Och jag uttryckte mig nog lite otydligt.
    Jag menade att de som har funktionen att ordverifieringen kommer upp i ett eget fönster, att det är det som krånglar.
    Står ordet redan när man skriver kommentaren så verkar det funka.
  • first timer
    Carisma95 skrev 2009-02-26 13:05:28 följande:
    Du går in på layout, klickar på gadgeten för bloggarkiv. Där ska det gå att ändra (tror jag)
    Det finns inget att ändra på där.
    Det enda jag kan ändra är datumformatet?
  • first timer
    Carisma95 skrev 2009-02-26 13:18:00 följande:
    Då vet jag inte. Jag har ju rubrikerna, men jag tror inte jag har ändrat någon inställning för att få det...?
    Vad har du för grundmall?
    Jag har Minima. (Heter den tror jag.)
  • first timer
    danitra skrev 2009-02-26 19:16:25 följande:
    Ditt arkiv visar namnen på blogginläggen. Men dom arkiveras dag för dag så först måste man klicka upp månaden och sedan dagen. Det är därför man först bara ser datumen.
    OK. Tack.
    Kan man ändra så att inläggsrubrikerna syns och inte datumet?
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?