Inlägg från: Sexymala |Visa alla inlägg
  • Sexymala

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

CyberHarmony skrev 2009-01-27 15:30:32 följande:
    Nepp, hur jag än gör så blir det svart.. Gjorde en testblogg (så jag nte sabbar min egen) elena-ringstrom.blogspot.com/ och satte en ljus mall.. Det blir också svart (texten alltså).. Kollar på layoten och där e det vit, kollar html och där ligger koden för vit.. *superfrustrerad*
    Har inte följt dina inlägg så noga, men det finns ju iaf två sätt. Att ändra färgmallen i "teckensnitt och färger" eller att ändra texten till VIT med hjälp av "textfärg" där man skriver inläggen. Kanske är det detta du provat, isf ber jag om ursäkt. Men min text blir iaf vit om jag ändrar i "textfärg" när jag skriver inläggen!

Lycka till!
  • Sexymala
    CyberHarmony skrev 2009-01-27 21:31:21 följande:
    Har provat allt, och ja texten blir vit om jag ändrar i rutan jag skriver i men jag kan ju inte ändra i hela bloggen.. Vill ju att det jag skrivit innan ska synas... Ska kolla vidare och se om jag hittar nån lösning  =)
    De du redan skrivit får du väl isf gå in och ändra mauellt. Det går ju att redigera varje inlägg, men jag förstår din frustration. Hoppas du hittar ngt annat då!
  • Sexymala

Hur får man så att kommentarerna hamnar under inlägget och inte i en ny sida?

Någon som vet? *flirtar*

• Sexymala

Fru annmi skrev 2009-02-02 15:26:41 följande:

Gå in på Inställningar sedan...Under kommenntarer hittar du: ° Helsida ° Popup-fönster ° Nedanstående inbäddat inlägg Kryssa i...På min blogg Funkar inte den tyvärr Lycka Till!
    Kanon! Tack! Funkade finfint!
  • Sexymala

Carisma; Vad är det som inte fungerar för dig?

• Sexymala

Men en bild i headern.. Vill du ha en ny bild eller vad? Jag ser en bild i din blogg i alla fall. Vill du ta bort den och lägga in en ny?

• Sexymala

Äh sorry Carisma. Kollade fel blogg! Men på carisma95 ser jag en liten bild av en skog, svartvit.

• Sexymala

Fats jag snurrar en massa. Sorry mig! Du vill självklart ha en header där det ju står Carisma´s carameller? Eller hur!

Ledsen för att jag är så snurrig! Har du försökt att logga av dig helt från blogger och logga in igen. Helt börja om liksom. Inte stänga ned bloggen, bara logga ut dig oh börja om. Ibland knasar sig bloggen!

• Sexymala
    Carisma95 skrev 2009-02-06 09:21:03 följande:
    Nja, fast den som är där nu är inte i själva bloggrubriken/headern. Den la jag till som en "nödlösning" som gadget och drog upp till UNDER rutan för bloggrubrik. Så det inte skulle se så tomt ut.
    Som sagt, jag kollade på fel blogg!

Eftersom du lyckats i din vanliga blogg, vet jag ej vad som kan vara fel. Du har valt "Istället för rubrik" och så...

Funderar för fult (för att slippa plugga ) återkommer om jag kommer på något, men jag är nog inte bättre än dig!
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?