• Mamasnest

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Jag har Blogspot men tycker ibland att det är lite svårt att hitta snygga bakgrunder som passar eller annat som man grejar med i HTML-koderna.
    Finns det fler som vill byta idéer?

Trebarnsmamma på heltid
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-06 22:15
    Här är vi som hänger i tråden och vill lära oss mer om bloggandet:

Isorfidien: frostensdotter.blogspot.com/

Millami: millami-antonsmamma.blogspot.com/

Mamasnest: mamasnestmum.blogspot.com/

Eva S: renoveringilevershult.blogspot.com/

Honeypuff: www.dujagovi.blogspot.com

Carisma95: vastragotaland.blogspot.com

SeTa: setasplejs.blogspot.com

lilla idisen: pysselpussen.blogspot.com

tösamajan: tosamajan.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-06 22:16
    fru fogeby: www.bessemess.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-06 22:45
    Ändring:
    lilla idisen: pysselpussar.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-07 22:42
    Meria: merias.blogspot.com

HemmaHosSofi: hemmahossofi.blogspot.com/

Fru Anmi: annmisblogg.blogspot.com/

Buschiq: www.happy-digiscrapper.blogspot.com , www.my-attic-treasures.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-09 22:41
    Tigern83: tigernshorna.blogspot.com/

Leather Cravat: www.Gustafus.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-10 19:45
    Baglady: www.alicebrallis-jenny.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-11 11:02
    Vaniljlatte: vaniljlatte.blogspot.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-25 13:26
    Lioness - project-light.blogspot.com
    Egogirl - blondinblogg.blogspot.com
    Tinni78 - tinni78.blogspot.com
    Guild karin- bildredigering.blogspot.com/
    Sexymala- crazy-malin.blogspot.com
    eliva- kjeckit.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-27 13:23
    dags att ta det lugnt: sussishem.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-28 14:12
    Guild: karin-bildredigering.blogspot.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 13:29
    hejhejhej - skrolly87.blogspot.com

listo - listoplisto.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 15:55
    Pyret 78: www.enarbetarmorsasvardag.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 16:39
    ebbebulan - fruganjansson.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-23 14:08
    EXPOSED: annemoije.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-01 22:32
    crazyhannah: www.hannahsfamilj.blogspot.com
  • Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?
  • Fru annmi

Just de..Det måste ju vara en Blogger Templates eller Layout såklart

• guild
    Fru annmi skrev 2009-01-08 19:30:42 följande:
    guild skrev 2009-01-08 19:25:43 följande: Jaa,men det går inte ÄR det ny Layout måste du gå från den sidan där allt är...Till Redigera i Html..Där står nu massa koder..Ta bort dem & klistra in din nya kod & sedan OBS! Förhandsgranska då ser du hur sidan kommer se ut & är du inte nöjd tryck på nåt annat så frågar de dig om du verkligen gå utan ändringar typ &..De vill du ju då.. Har du sparat så du kan klistra in det du har i Sidelement?Annars gör det,alltid bra!
    Fru annmi skrev 2009-01-08 19:31:53 följande:
    Just de..Det måste ju vara en Blogger Templates eller Layout såklart
    jag döör...kommer att jubla om det funkar nångång.
    Är på den länken du tipsade om längre bak...ska testa igen, men tror det var så jaggjorde när jag inte kunde logga in..haha
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
  • Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 19:35:41 följande:

Fru annmi skrev 2009-01-08 19:30:42 följande:guild skrev 2009-01-08 19:25:43 följande: Jaa,men det går inte ÄR det ny Layout måste du gå från den sidan där allt är...Till Redigera i Html..Där står nu massa koder..Ta bort dem & klistra in din nya kod & sedan OBS! Förhandsgranska då ser du hur sidan kommer se ut & är du inte nöjd tryck på nåt annat så frågar de dig om du verkligen gå utan ändringar typ &..De vill du ju då.. Har du sparat så du kan klistra in det du har i Sidelement?Annars gör det,alltid bra!

Fru annmi skrev 2009-01-08 19:31:53 följande:Just de..Det måste ju vara en Blogger Templates eller Layout såklartjag döör...kommer att jubla om det funkar nångång. Är på den länken du tipsade om längre bak...ska testa igen, men tror det var så jaggjorde när jag inte kunde logga in..haha
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
    *Hihi*...Här finns Blogger Yemplates
    www.pyzam.com/bloggertemplates
    Men..Du förlorar eller kan förlora sidelementen alltså det du har i kanten..Gästbok eller biulder mm,så..Ta FÖRHANSGRANSKNING!
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-01-08 19:40:48 följande:
    guild skrev 2009-01-08 19:35:41 följande: *Hihi*...Här finns Blogger Yemplates www.pyzam.com/bloggertemplatesMen..Du förlorar eller kan förlora sidelementen alltså det du har i kanten..Gästbok eller biulder mm,så..Ta FÖRHANSGRANSKNING!
    det är den sidan jag är på...det funkade inte, fick upp ett felmedelande...klickade bort allt
  • Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 19:44:40 följande:

Fru annmi skrev 2009-01-08 19:40:48 följande:guild skrev 2009-01-08 19:35:41 följande: *Hihi*...Här finns Blogger Yemplates www.pyzam.com/bloggertemplatesMen..Du förlorar eller kan förlora sidelementen alltså det du har i kanten..Gästbok eller biulder mm,så..Ta FÖRHANSGRANSKNING!det är den sidan jag är på...det funkade inte, fick upp ett felmedelande...klickade bort allt
    Née
  • Fru annmi

Guild..
    Vilken Layout är det du vill ha där?
    Kanske skulle kunna testa åt dig

• Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 19:47:57 följande:

Fru annmi skrev 2009-01-08 19:47:15 följande:Guild..Vilken Layout är det du vill ha där?Kanske skulle kunna testa åt digdenna www.pyzam.com/bloggertemplates/details/pink-r...
    Fiin
    Om du gör som jag skrev ska det gå..
    Annars får du Ib mig din adress & sedan inloggning mm ju,jag Hjälper dig gärna fast..Då ser ju inte du förhandsvisningen

TEsta igen & gå till Layouten & Redigera i HTML..Radera den kod som står nu & klistara in den kod du ser under denna bild...
    Förhandsgranska..

*Hihi*..Du é lika envis som ja

• guild
    Fru annmi skrev 2009-01-08 19:51:25 följande:
    guild skrev 2009-01-08 19:47:57 följande: Fiin Om du gör som jag skrev ska det gå..Annars får du Ib mig din adress & sedan inloggning mm ju,jag Hjälper dig gärna fast..Då ser ju inte du förhandsvisningen TEsta igen & gå till Layouten & Redigera i HTML..Radera den kod som står nu & klistara in den kod du ser under denna bild...Förhandsgranska..*Hihi*..Du é lika envis som ja
    ...
  • Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 19:53:32 följande:

Fru annmi skrev 2009-01-08 19:51:25 följande:guild skrev 2009-01-08 19:47:57 följande: Fiin Om du gör som jag skrev ska det gå..Annars får du Ib mig din adress & sedan inloggning mm ju,jag Hjälper dig gärna fast..Då ser ju inte du förhandsvisningen TEsta igen & gå till Layouten & Redigera i HTML..Radera den kod som står nu & klistara in den kod du ser under denna bild...Förhandsgranska..*Hihi*..Du é lika envis som ja ...
    Hoppas de fixar sig!
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?