Inlägg från: guild |Visa alla inlägg
  • guild

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Tack annmi för du skrivit så fina kommentarer i min blogg...vet inte hur jag svarar ...så jag tackar här

(¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-01-12 19:25:47 följande:
    Så lite såå...
    ...
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-01-17 11:17:41 följande:
    ÄR detta föör mycke?? annmisblogg.blogspot.com/Alltså...Sista inlägget..Blir man Yr??
    jättesnyggt verkligen
  • guild
    Sexymala skrev 2009-01-17 21:56:35 följande:
    Fru annmi skrev 2009-01-17 21:55:28 följande: Jag har läst! Och använt mig av det! Kolla!!crazy-malin.blogspot.com/
    Måste säga att du skriver väldigt bra... fastnade och läste
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-01-18 17:39:54 följande:
    *Hihi*..De går ju att stänga av om man inte vill höra
    går det...kollade inte så långt, Vad bra
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-01-18 17:49:59 följande:
    Jaa...På Datorn Sänka eller stänga av ljudet Men..Du hade ju valt bra! *Hihi*..
    hehe...trodde du menade där....det kanske går att stänga av där med..har inte kollat
  • guild
    AMDA skrev 2009-01-18 17:55:45 följande:
    guild skrev 2009-01-18 17:36:36 följande: ääää gillar de inte det så får de väl stänga av ljudet hehe
    haha...vet att det är oproffsigt till tusen, och att folk hatar det...har det ett tag, tills jag tröttnat Nån kanske gillar låtarna jag valt, och stannar för det
  • guild
    AMDA skrev 2009-01-20 16:58:50 följande:
    hade velat lägga in min på listan men det får jag ju inte för fl :(
    varför?!
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?