Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi
    virreh2 skrev 2009-03-03 08:20:05 följande:
    Har fixat min blogg nu.. inte färdig men en bit på väg iaf! =) Så här blev det www.virrehvurr.blogg.se
    Jaa...Va' kul!!! Fiin
  • Fru annmi
    EllaBellaBus skrev 2009-03-04 09:29:21 följande:
    Nämen skojar du?!? Jag har inga soptunnor någonstans... Var går du in då?
    Det har jag oxå....Logga in & gå till din sida & kommentarerna så..Finns en liten Soptunna där ....Tryck på den & bocka i rutan som kommer så raderas den kommentarer för gott
  • Fru annmi
    Carisma95 skrev 2009-03-04 11:17:52 följande:
    Grönt?Hur gjorde jag det..??
    Ingen Aning ..
    Coolt iallefall
  • Fru annmi

Leather Cravat skrev 2009-03-06 08:57:34 följande:

Har gjort massor med bakgrunder till min blogg men som inte föll mig i smaken, så tänkte att någon här kanske vill ha nån.gustafus.blogspot.com/2009/03/huhu.htmlHar dock ingen aning om bakgrunderna passar andra bloggar än min, men men. ^^
    Snygga....& Blocket var urläckert
  • Fru annmi
    guild skrev 2009-03-07 14:43:03 följande:
    skitknäppt...har haft pyzam som bakgrund...ville byta och sparade alla HTLM grejer i word...etc som man ska göra...testade att byta från Pyzam, som jag hade innan. till en från the cutest....testade och testade...testade igen med andra från pyzam efter det...inget funkade så jag la ner...märk om min förvåning...idag när jag kollade in på min blogg, så fanns en bakgrund som jag testat från the cutest...har inte gjort ett smack med widgettar och sånt...men allt finns där...hur i hela friden hände detta??!!
    ....
  • Fru annmi
    guild skrev 2009-03-07 14:43:03 följande:
    skitknäppt...har haft pyzam som bakgrund...ville byta och sparade alla HTLM grejer i word...etc som man ska göra...testade att byta från Pyzam, som jag hade innan. till en från the cutest....testade och testade...testade igen med andra från pyzam efter det...inget funkade så jag la ner...märk om min förvåning...idag när jag kollade in på min blogg, så fanns en bakgrund som jag testat från the cutest...har inte gjort ett smack med widgettar och sånt...men allt finns där...hur i hela friden hände detta??!!
    Kikade nu & du har ju bägge ...
    Både Pyzam & Cutes jue...
  • Fru annmi
    guild skrev 2009-03-07 14:50:29 följande:
    ser detta...vad har hänt?? fattar noll!
    *Hihi*...Där du har Pyzams Html kod..Ska du byta till Minima...
    Fast..Ha alla sidogadget sparade då för..de kan försvinna
    Förhandsgranska !
  • Fru annmi
    guild skrev 2009-03-07 14:55:31 följande:
    det var ju det jag hade sparat...men det konstiga är att det byttes först nu och att det är blandat plus att alla gadgettar finns kvar, trots att bytet skett, utan att jag gjort nåt!!Orka...får pilla sen blir ju helsnurrig!
    *hihi*..Jaa Lycka Till
  • Fru annmi
    guild skrev 2009-03-07 14:57:31 följande:
    måste jag byta till minima först...det var det jag testade att inte göra, när jag höll på att byta hit o dit...
    Japp....& sedan Cutes
    Fast..Duu Förhandsgranska! *hihi*.....
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?