Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Vaniljlatte skrev 2009-02-23 14:29:02 följande:
    Fru annmi skrev 2009-02-23 10:23:06 följande:
    Det är ju helt klart bättre! Men ändå!
    Mjaa..Skitkul att få länken & se jue

Jag har just fått min nya egna Header mju...
    Har du inte sett ...
    annmisblogg.blogspot.com/
  • Fru annmi
    danitra skrev 2009-02-23 13:35:56 följande:
    Nu har jag fått till tre kolumner. Nästan helt på egen hand!

Vad tycks?
    Coolt...
    Men,har du nå't bakom? Ser liiiite liiite typ gråaktig "tapet" till höger...
  • Fru annmi
    danitra skrev 2009-02-23 16:09:49 följande:
    En fråga, kan ni kommentera min blogg?

Jag hör från flera att dom inte kan. Någon som vet vad problemet kan vara?
    Japp...Till slut gick de
    Annars kom detta upp 3ggr:
    Din begäran kunde inte bearbetas. Försök igen.
  • Fru annmi
    danitra skrev 2009-02-23 16:25:11 följande:
    Vad kan det bero på?`

För en del funkar det på en gång.
    Ingen aning..
    Carisma95 skrev 2009-02-23 16:37:01 följande:
    Har du kollat över dina bloggkommentar-inställningar?

Fast det där kommer upp lite överallt på olika blogspot-bloggar tycker jag. Det är ju bara att klicka på skicka igen, så brukar det funka! Fast det är klart, lite irriterande ändå kanske....
    Jaa de är bara att trycka tills kommentaren kommer in &...Jag ger mig inte ...
  • Fru annmi
    danitra skrev 2009-02-23 16:22:58 följande:
    Jo, jag vet inte vad den gör där och vill få bort den. Vet inte hur jag ska göra dock.

Jag fick ju hjälp med designen så jag har inte koll på vad som är gjort.
    Ok....
  • Fru annmi
    Blogg skrev 2009-02-23 18:08:50 följande:
    Någon som vet om man kan ta bort "Upplagd av XXX kl. 09:05" längst ner på varje inlägg?Är sugen på att ha en helt anonym blogg
    Du kan testa & gå in på Layout sedan Blogginlägg & redigera...Bocka av de du inte vill ha där & kika...Borde ju gå
  • Fru annmi
    Blogg skrev 2009-02-23 22:09:43 följande:
    Tackar! var ju himmla enkelt när man väl kikade på rätta stället :)En fråga till. Om man startar en blogg till på sitt google konto kan den då vara "Hemlig" ?Fru annmi skrev 2009-02-23 19:28:09 följande:
    Hmm...Den syns ju om man trycker på dig...Om du exvis kommenterar i någon annans blogg såå...Står ju dina bloggar ....
  • Fru annmi

Om de inte går att göra den "Osynlig" där förståss....De vet ja' inte har inte kollat

• Fru annmi
    Blogg skrev 2009-02-24 00:16:23 följande:
    Fru annmi skrev 2009-02-23 22:23:03 följande:
    Det var just det jag funderade på...måste man skaffa sig ytterligare ett google konto, eller finns det något sätt där man kan välja att dölja någon av sina blogga. men att bloggen i sig kommer ut till alla läsare....men som sagt var , jag och min andra blogg vill inte ha några som helst officiella kopplingar till nya bloggen.
    Hmm..Det står ju uppe i kanten Skapa en blogg...
    Gör det & testa sedan om de går att göra den "osynlig"
  • Fru annmi
    Heather skrev 2009-02-24 11:35:47 följande:
    www.blogger.com/edit-profile-displayed-blogs.... Logga in så väljer du bort den/de bloggar du inte vill ska synas.Du kan även gå in Inställningar, Grundläggande och sen ner till "Lägg till din blogg i våra listor?" och klicka på "Redigera visade bloggar".
    Tack för Info ...
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?