• Eisa

Minns du mycket av din barndom? (upp till 10 år)

Jag minns massor, men blev så förvånad när jag pratade med en killkompis som inte har några minnen före tonåren

Fan, jag kommer delvis till och med ihåg vilka tider vi hade lektion och rast i första klass. Och vad vi åt för mat, och vilka datum alla fyllde år, och vad vi gjorde i slöjden osv osv.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Minns du mycket av din barndom? (upp till 10 år)
  • Tingli

jopp..jag kommer ihåg

inte alltid lätt att vara bäst...jag vet!
  • lövet2

Ja, jag har massor av minnen, och det har mina bröder också.

• Fidelis ad urnam

När jag var 12 år stod jag bakom en av killarna i klassen när vi spelade brännboll. Han svingade till med trät så hårt han kunde, jag stod för nära och fick trät med full kraft slaget i huvudet.
    Jag minns inte mycket från min barndom från innan det inträffade.

Så nej, jag minns inte mycket av min barndom från 10 år eller yngre.

Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • fruis

Vad räknas som massor? Jag har kanske 15-16 minnen totalt från mitt liv upp till 10.

• nickefiki

Vet inte vad jag ska svara, det är ju så relativt.

• lövet2
    Fidelis ad urnam skrev 2009-01-04 11:57:14 följande:
    När jag var 12 år stod jag bakom en av killarna i klassen när vi spelade brännboll. Han svingade till med trät så hårt han kunde, jag stod för nära och fick trät med full kraft slaget i huvudet.Jag minns inte mycket från min barndom från innan det inträffade.Så nej, jag minns inte mycket av min barndom från 10 år eller yngre.
    Det var något liknande med brorsan. Han hade inga minnen före 13-14-årsåldern. Det visade sig att en tumör tryckte på hjärnan så minnena blockerades på något vis. När tumören togs bort, så kom minnena tillbaka ...
  • miliasmamma

Nej, jag minns inte mycket från tiden innan jag var 10. De saker jag tror mig minnas vet jag inte om det beror på mitt eget minne eller vad andra har berättat.

• logg81

Jo då....

När jag var 10 år blev jag inlagd på sjukhus för att jag hade en tumör i lungsäcken. Jag kan redovisa varenda dag av den tiden. (Ja inte de dagar jag var nedsövd eller drogad men de andra....)
    Innan dess har jag rätt mycket minnen oxå. En del bra, en del dåliga....

Jag och Auleen - För varandra. Mot resten av världen.
Svar på tråden Minns du mycket av din barndom? (upp till 10 år)