det här med cannabis.....
Anonym skrev 2009-01-30 11:39:49 följande:
Anonym (Jag Jag) skrev 2009-01-30 11:37:32 följande:
jag kvävdes av mina egna spyor, och jag var så väck att jag inte kunde / visste hur jag vänder på mig, det var minuter ifrån döden om inte någon kommit förbi och ringt 112 och vänt mig.
Hade tråden handlat om alkohol så hade tonen varit mer i still med ?sista festen jag var på där jag krökade lite för mycket höll på att sluta illa, tänk på det?jag kvävdes av mina egna spyor, och jag var så väck att jag inte kunde / visste hur jag vänder på mig, det var minuter ifrån döden om inte någon kommit förbi och ringt 112 och vänt mig.
Men nu handlar det istället om cannabis och då låter det mer som ? HASCH höll på att döda mig?
Jag säger så här mycket, sista gången jag krökade så jag spydde ner allt i min omgivning och hamnade i fyllecell så skylde inte jag på alkoholen, ingen tvingade mig att kröka Hb från dunken under tiden alla applåderare i takt (en helt utflippad klassfest för herrans massa år sen)
Om du vill fortsätta köra fjortis stilen så skyll i alla fal inte ifrån dig, stå för det du gör.
Vill du inte våra helt borta i skallen till den graden att du glömmer hur man vänder på sig så halsa inte en 0.7 på 30 sekunder och dra inte tremanars joint ensam för att få kanske det ?lilla extra?.