• Anonym (undrande)

Stängd slidöppning.

Ser er slida olika ut vid olika tillfällen i menscykeln?

Jag har tittat nagon gang när jag rakat mig och da har slidöppningen alltid synts.
    Halet in alltsa.

Nu är min mens väldigt försenad och när jag tittade idag var slidan stängd. Helstängd. Som en rund kötttapp som stänger halet in.

Är det normalt?

• Svar på tråden Stängd slidöppning.
  • Anonym

Känner inte igen det, men känns slidan mjuk också, du kanske du är gravid?

• Anonym

men jag tror inte den är stängd.Stick in ett finger så får du se.

• Anonym (undrande)

Jag vill inte peta runt, men den känns svullen och krampar da och da.Jag känner av det när jag sitter ner.

• Anonym (undrande)

skall kolla...

• Anonym

Jag har iallafall inte hört att slidan kan stänga sig.Du säger att det känns svullet.det kan ju vara därför som den ser stängd ut.Hålet har svullnat igen helt enkelt.men jag lovar att det finns där iallafall.
    Anonym (undrande) skrev 2009-01-06 23:14:39 följande:

Jag vill inte peta runt, men den känns svullen och krampar da och da.Jag känner av det när jag sitter ner.
  • Anonym

fattar inte riktigt vad du menar...kött-tapp?? låter konstigt...kasnek är slidan svullen som ngn sa...har ingen aning om VARFÖR den är svullen dock...

• Anonym (undrande)

Jo det finns där ju, men man ser det inte längre, sa nagonting ahr förändrats.
    Det är därför jag undrar om det ändras av sig själv av och till.

Och varför sväller en slida igen?
    Iii later konstigt

• Anonym (undrande)

Jo det är väl sa att den är igensvullen. Men den ser helt frisk ut. Normal färg och normalt fuktig. Konstigt.

• Anonym

Blir man kåt så sväller ju slidan och blir mjukare.
    Anonym (undrande) skrev 2009-01-06 23:20:42 följande:

Jo det finns där ju, men man ser det inte längre, sa nagonting ahr förändrats.Det är därför jag undrar om det ändras av sig själv av och till.Och varför sväller en slida igen? Iii later konstigt
  • Anonym

Anonym (undrande) skrev 2009-01-06 23:21:55 följande:

Jo det är väl sa att den är igensvullen. Men den ser helt frisk ut. Normal färg och normalt fuktig. Konstigt.
    inlägg 1 här igen... Försöker du bli gravid? Min muff var svullen när jag var gravid. Testa kanske?
Svar på tråden Stängd slidöppning.