• Anonym (undrande)

Stängd slidöppning.

Ser er slida olika ut vid olika tillfällen i menscykeln?

Jag har tittat nagon gang när jag rakat mig och da har slidöppningen alltid synts.
    Halet in alltsa.

Nu är min mens väldigt försenad och när jag tittade idag var slidan stängd. Helstängd. Som en rund kötttapp som stänger halet in.

Är det normalt?

• Svar på tråden Stängd slidöppning.
  • Anonym

ja precis, kåthet. mer blodgenmomströmning kanske? kan du vara gravid? brukar väl bli mer "blodfyllt" där då, eller vad man ska säga. har ju läst här om folk som fått blålila underliv. kanske har du hitat ett nytt gravtecken?? ;)

• Anonym

Tror inte det är något att oroa sig för ts.Tror musen lever sitt lilla egna liv ibland.Jag menar det kan ju inte vara så kul att vara instängd i byxor mest hela tiden.Då måste man ju göra något krazy för att lätta upp stämningen lite =)

• Anonym (undrande)

Bara de inre blygdläpparna är blalila pa mig. Inte resten. Jo vi försöker fa barn.

• Anonym

åh men då låter det ju som ett gravtecken! :)

• Anonym (undrande)

men skall inte allt vara blalila om man är gravid??

• Anonym

nja jag tror det kan variera.
    Anonym (undrande) skrev 2009-01-06 23:35:07 följande:

men skall inte allt vara blalila om man är gravid??
  • Anonym (mii)

Jag funderade själv på samma sak häromkvällen! Jag fick en 1 veckas kur mot infektion i underlivet, den skulle jag ta med applikator upp i musen.. Första dagen gick bra, men de restrerande 6 gångerna fick jag treva mej in i slidan för den var helt sluten! Jag är gravid kan tilläggas :) Detta var nytt för mej och jag trodde jag var hyfsat påläst ändå :P Nu måste jag kolla färgen.....

• Anonym

tycker detta är spännande! låter som det lutar mot att du är gravid :) annars vet jag inte varför din slida skule vara svullen... men vad vet jag. har du andra "symptom"?

• Anonym (mii)

Vilket lustigt sätt att få veta det på om inte annat :D "ja alltså min slida va stängd när jag kolla mej i spegeln när jag rakade mej." :p

• Anonym

Men det kan inte vara svamp då? och att det liksom är irriterat?!

• Anonym (undrande)

Mensen kom sedan. över en vecka sen.

• Anonym

vad synd :( du får ta nya tag och fortsätta frsöka. hur länge har ni försökt?

• Anonym (undrande)

Sedan 5 ar tillbaka.

Svar på tråden Stängd slidöppning.