Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

Byter er partner bajsblöjor??

Svarar bara på TS, ja självklart...HAde faktiskt inte accepterat nåt annat. Sambon brukade "kräkas" av bajsblöjor, men han fick då endå byta då och då..(kanske inte så många som varannan, men ett par om dagen iallafall), och idag kan han byta utan problem. Skulle jag ta alla för att han klöktes så hade han nog inte bytat en enda blöja idag, gissar jag.

Emil 03-Jonathan 05 och LillSessan bf. 2/2.09
  • norgesessan

Just nu byter sambon oftare än jag, för jag är inte lika smidig som jag engång var..snart blir jag det igen...

• norgesessan

JAg skulle vara så snart igår och buta på honom på skrivbordet där vi har gjort i ordning för lillasyster, men självklart hade han bajsat utanför blöjan då av alla gånger...(annars gör vi det på en skötmatta på golvet). Han åkte direkt in i badkaret..

• norgesessan

jag går aldrig med på sten påse sax...jag förlorar alltid...så sambon föreslår det ofta

• norgesessan

ok Det var lite skillnad Trodde bara du skrev fel.

• norgesessan

Ang. magsjuka så "löser" vi det som så att sambon blir sjukare än mig, sen får jag ta allt jobbet...men jag blir ju inte lika sjuk då... Har dock bara haft det två gånger, och varit sjuk max 1-2 dagar varje gång..

Svar på tråden Byter er partner bajsblöjor??