• Nyfiken gul

Byter er partner bajsblöjor??

Nyfiken undran för er med blöjbarn...

Byter er partner bajsblöjor?? Eller överräcker dom barnet med varm hand som i reklamfilmen ni vet (gubben som ropar på Kerstin)...

Detta är ingen tråd för diskussion om etik, moral och jämställdhet - jag är bara nyfiken av människans natur om hur blöjbytena ser ut hemmavid....

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Svar på tråden Byter er partner bajsblöjor??
  • Carola J

Ha ha, min sambo har aldrig bytt bajsblöjor. Han springer iväg med kväljningar och tröjan för ansiktet

• NellieG

Joops de gör han, de ha han gjort sen tösen föddes.

• Gabriella83

Det händer.men oftast är det jag.Naturligtvis är det jag om dagarna då han jobbar,men på kvällarna menar jag.

• Moniqe1979

hihi här hemma är det jag som säger kerstin trots att han är man och heter nått helt annat varför? Jo för att han tycker om att få en mysig stund vid skötbordet på tu man hand med sin son när han är hemma från jobbet, jag "äger" ju sonen hela dagen i övrigt (8 månaders)

• finafisken

Min man byter helst inte bajsblöjor, är jag hemma tar jag det för han tycker att det är så äckligt. Men är han själv så gör han det. Är vi ute/borta så gör jag det.

• Nyfiken gul

Kan tillägga att min make gör det inte....

Var iväg några timmar häromdagen och då råkade Victor bajsa precis och han fick be grannen komma in och byta på honom. Blöjan fick han av men sen vart det stopp....

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Jenny26

Jodå, det gör han. Men visst föröker han slingra sig lite ibland

♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
Svar på tråden Byter er partner bajsblöjor??