Inlägg från: karinosc |Visa alla inlägg
  • karinosc

Byter er partner bajsblöjor??

Nu är ju jag hemma o då är det givetvis oftast jag som byter bajsblöja. Men är mannen hemma delar vi lika.

Men jag måste erkänna att jag gärna skulle överlåta bajsblöjorna på mannen, jag har redan spytt av lukten en gång o då är grabben bara 2,5 månader. Jag hade funderingar ett tag på om jag skulle kunna skaffa barn p g a ångest över luktproblemen. Men det går, fast jag håller verkligen andan vid bajsblöjs-byten hehe...

• karinosc

MizzPiggy skrev 2009-01-08 11:26:46 följande:

...när vi pratat om barn så säger han bestämdt att han vägrar bajsblöjor!(han tycker det är så fruktansvärt äckligt!) han blir nästan upprörd när jag bara skrattar åt han o säger att "vänta du bara,de ska vi allt bli två om!" hahaha....
    Grejen är att sådär var jag själv innan jag fick barn, jag har allvarligt funderat på om jag klarar att vara mamma eftersom jag bokstavligen spyr av bajslukt.
    Men jag skulle aldrig låta min lilla goa kille gå med bajsblöja bara för att jag kväljs av lukten. Han går ju före allt nu! Och det hoppas och tror jag att din kille också känner när ni skaffar barn.
Svar på tråden Byter er partner bajsblöjor??