Inlägg från: trunken81 |Visa alla inlägg
  • trunken81

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hej alla!

Vad händer här?

Måste säga..GUUUUUD vad snygga dalmatinbyxorna var med superrosa kanter..och jag som tyckte det såg illa ut på suiten..det var megaläckert på byxorna!!!

kanske hade en dålig dag, får nog spana in den igen hahaha...

• trunken81

åhh skulle lägga in bilder men har inte betalat plus ser jag nu...åhhh...puhhh...ooorka...druckit vin så jag tyar inte resa mig ens!

Idag har vi kollat på hus...åhh trädgården o allt var så fint och bra, men lite litet inne så vi skiter i det..ska man ha hus ska det vara så man blir kär direkt..

• trunken81

Preggi skrev 2009-01-09 23:44:11 följande:

haha! ja det hade varit nåt...
    Ja, jag vettitusan vad jag tänkte! Vill haa! får se när det finns pengar till nya molos. Det värsta med suit på vår älskling är att hon hatar/vägrar att ligga på rygg..ska va glad om jag lyckas underhålla henne för o byta bjöjorna..då måste jag ge henne nåt o titta på och leka med, annars sätter hon sig upp eller lägger sig på mage o sticker..så suitarna är ett rejält jobbo få på och sen ska det knäppas en massa när det ska bytas..huga det e mkt jobb haha
  • trunken81

Duntoffla skrev 2009-01-09 23:49:04 följande:

har inte sett den än men tänk rosa på den. Det hade varit superfint
    JAAA riiiiktigt fint! Då hade vi varit tvungna att köpa.
  • trunken81

Preggi skrev 2009-01-09 23:51:51 följande:

Jag vet. Jag tycker också att suits är jobbiga.. Men det är ju så snyggt på bebisar..
    Det är ju det

Är det inte lite för mycket till pojkar o lite för lite till flickor i nya kollektionen
  • trunken81

Hej

Åhhh vad mycket fin shopping i BT.
    Alla sötisar!

• trunken81

Duntoffla skrev 2009-01-11 00:15:06 följande:

Visst var den fin? Den bör ju komma i lång ärm också. Den med turkost kantband finns ju med lång ärm i alla fall.
    [/citat]

Ja jättefin. Sov gott!
    loveliva skrev 2009-01-11 00:23:13 följande:
    [citat]
    Hallåå i natten !!!!!Sover alla?
    Jag är vaken!
    sitter och dreglar över allt nytt från molo, och funderar över vad jag ska köpa..redan kär i en hel del..
  • trunken81

loveliva skrev 2009-01-11 16:58:04 följande:

Hoppas de är kunniga iallafall. Läkaren på bvc sa att hon är torr, vilket hon absolut INTE är. Har ju smörjt henne med miniderm och kortisonsalva utan resultat. Såhär ser hon ut på hela kroppen och ansiktet
    Hej

Vi upptäckte ju nyligen att vår dotter har mjölkallergi, vi uteslöt alla mjölkprodukter och hon blev sååå bra i sin mage. hon har aldrig haft några utslag, men en kompis bebis har också mjölkallergi och hon har haft fullt av utslag och eksem. Hon använde mildison lipid kräm och det hjälpte.
    Hon såg ut sån.

10 % av alla barn under 2 år får mjölkallergi som senare oftast växer bort. Det är 10 barn på 100! Jättevanligt! Testa er fram under tiden ni väntar på läkare.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12