Inlägg från: Linnea och Kevin |Visa alla inlägg
  • Linnea och Kevin

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Heej tjejer!! Avreggade mig från fl under ett svagt ögonblick men abstinensen blev för stor

Vilka shoppar har tagit in molo 09 än?? Har letat efter dalmatinrar i 92 elle r98 men de ärt ju slut överallt

• Linnea och Kevin

Tjollabolla skrev 2009-01-11 14:04:38 följande:

Nämen! Avregga från fl är du ikke klook Välkommen tillbaka! man kan inte leva utan fl Dalmatiner i 92 är nästan omöjligt att hitta redan Kommer inga till pojk 92 och upp alls Så i 98 finns det bara till tjejer... Sen är det ju en hel del shoppar som inte laggt upp än.EST, Annacill, Veras Hus, Mybaby & Eleraff har fått in vad jag vet.
    Meeen Då får det bli 92 då när jag lyckas få tag på nån. Funderar på att mejla varenda shop som inta tagit in molo 09 än och fråga om de får dalmatinertröja i 92 och om de kan lägga undan i såfall.
  • Linnea och Kevin

Tjolla: Förresten är inte de i jr liite unisexa?

• Linnea och Kevin

isako skrev 2009-01-11 13:56:33 följande:

Är suiterna "mindre" än body & byxa?Har 62 till Miriam nu o den sitter perfekt medans body o byxa känns som om vi kan använda dom ett litet tag till??Hade ni tagit 68 eller 74 förresten? Är det stor skillnad mellan de storlekarna? Känns onödigt att köpa 68 om man kan ta 74 o använda dem lite längre.,
    Kevin kunde ha suit i 86 när han var runt 74 lång, blev ett rejält uppvik men det funkade
  • Linnea och Kevin

Tjollabolla skrev 2009-01-11 14:08:22 följande:

Har jag gjort... Dom vill inte reservera, det är till att vakta vid datan. Inte så lätt när man jobbar om dagarna
    Men då vad tråkiga dom är. Vi kan väl tipsa varandra om vi hittar 92or?
    På veras borde det ju komma in tittar man på sidan står det under 86 och 92. tillfälligt otillgängliga.
  • Linnea och Kevin

Tjollabolla skrev 2009-01-11 14:09:11 följande:

Vilka tänker du på?
    dalmatinerna med röda kanter och gula prickar.
  • Linnea och Kevin

Duntoffla skrev 2009-01-11 14:09:34 följande:

Men är du galen kvinna? Vilka idéer du får!
    ja en väldigt galen ide, ska INTE hända igen
  • Linnea och Kevin

Tjollabolla skrev 2009-01-11 14:11:43 följande:

Naae det tror jag inte, dom tog nog slut direkt när dom kom ut.... Ja jag håller alla ögon jag har öppna Annars får man väl se, det är säkert många shoppar som gör fler beställningar sen.
    hmm trodde det kanske kom några fler
    Får hålla ögonen öppna jag med. de är verkligen ett MÅSTE!
  • Linnea och Kevin

Tjollabolla skrev 2009-01-11 14:12:06 följande:

Hmmm. Var finns dom=
    Annacill såg jag på. Där var de slut i 98 men fanns i 104 och uppåt.
  • Linnea och Kevin

Duntoffla skrev 2009-01-11 14:13:02 följande:

Det hoppas jag VERKLIGEN inte Måste rensa garderoben mer för att ha råd med nya Molo. Men hur ska jag kunna skiljas från en del som jag knappt använt? De kommer ju inte blir mer använda heller om jag spar dem och köper ännu mer...
    promise

Här ska det oxå rensas. Alla 86or i tröjor ska bort.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12