Inlägg från: Linnea och Kevin |Visa alla inlägg
  • Linnea och Kevin

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

fyy va fuskigt ni somhar riktiga affärer i närheten!! Vi har bara lite småfolk annars inget intressant!

• Linnea och Kevin

halloj tjejer. Trött idag. Kevvan hade vart surig hela dagen igår och sen vid 22 spyr han massor. sen en gång till efter en halvtimme och ytterligare en gång, sen sover han hela natten. idag har han ätit en smoothie nyss som än så länge 'är kvar i magen. Visst borde väl inte magsjuka yttra sig så? Sorry för OT

• Linnea och Kevin

Söta söta barn i bt i dalmatiner och annat

• Linnea och Kevin

loveliva skrev 2009-01-15 10:09:34 följande:

Tycker det låter som magsjuka. Så brukar mina barn "göra" när de är magsjuka.
    Nej men fyyy säg inte så Kevvan har aldrig haft det innan men när Linnea har haft det så har hon spytt många ggr och haft massa ont i magen och vart lös i mágen.
    Blähä vill INTE ha magsjukan
  • Linnea och Kevin

Incommunicado skrev 2009-01-15 10:12:04 följande:

menar du linnet/tröjan? Den borde vara röd... jag ahr bara fått hem byxan än så länge, väntar dock på paket idag, får se om det dyker upp något då. Veras Hus och My-baby köpte jag på i fredags och helgen, ingen av dem har skickat paketet, el de t har inte kommit iaf. LLM köpte jag av i tisdags och fick leverans igår.... skillnad i service.
    Kantbanden på vad?
  • Linnea och Kevin

maugu skrev 2009-01-15 10:21:44 följande:

Jag har fått paket, jag har fått paket..la,la...Och i dem fanns det nya MOLOsar..bodysit hund med rosa och blått, dinosuit, hundbyxor rosa och en del äldre(höst)MOLO..åh, vad fina vårens MOLO är IRL...nu ska det shoppas mera
    Åhå va mycket fint!
  • Linnea och Kevin

Tindrisen03 skrev 2009-01-15 10:25:25 följande:

Fast på den blåa mössan med vita stjärnor med kantband står det ialla fall på LLM att det är röda band. Kan ju vara en orangeaktig ton dock..
    Tack för inbox Blir nog ett litet samtal dit
  • Linnea och Kevin

maugu skrev 2009-01-15 10:28:35 följande:

Hej!Dig har inte jag sett på ett tag..bytt nick?Tänk att L snart fyller 1 år , minns fortfarande dig som gravid Loveliva; vad trist för Hilda att vara allergisk mot mjölk men skönt att ni fått reda på vad som orsakar prickarna..hoppas hon blir bättre nu..Linnea/kevin-tycker oxå tyvärr att det låter som magsjuka..speciellt om de är mindre så behöver de inte spy lika ofta som äldre barn då de tömmer magsäcken fortare...
    Uhu då kanske det är det då Min största största fobi är att spy
  • Linnea och Kevin

loveliva skrev 2009-01-15 10:34:46 följande:

Huuuaa, min också  Blir rädd varje gång barnen vaknar på natten för jag tror de spytt.Men det kan ju varit något han ätit också. Skönt att det går över så fort.Hoppas ni andra slipper.
    Hoppas oxå på nåt han ätit!
  • Linnea och Kevin

havsvind skrev 2009-01-15 10:37:22 följande:

Här kommer juloutfitten.
    Vad söt hon är pluttan!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12