Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

F& reade ut allt idag till 50-70 %

Jag köpte Molos gula regnställ och Katvigvelourisar. Inget mer - Hummelbyxa för 125 kr, andra velourisar till samma pris, Molo space - men jag tog mig i kragen och köpte i princip nada, bra jgort av mig tycker jag. Jag har flera gånger medvetet inte tryckt på köpknappen på nya Molosar också, jag väntar med en del tills jag sett mer.

Jag är lite sugen på kopparna också faktiskt till Damien, både byxa och tröja el suit kanske....

det som gör att jag väntar är att jag är lite osäker på stjärnkläderna, Molo har byxor i olika stilar i vår, har ni sett det? breda nertill, me no like...

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-01-09 21:04:29 följande:
    fina D i bla Katvig och Molo
    Kyss Tack snälla för kommentar om BT, du är otrolig på att ge alla feedback!
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-01-09 21:27:52 följande:
    till jessie typ 8 byxor, 4 tröjor, 8 heldresser o 2 klänningar, 2 tightsTill Nikki typ 6 tights 2 klänningar, 4 tröjor,5 linne=12000kr
    det ser normalt ut i mina ögon. Jag ska dock begränsa mig kolossalt den här säsongen, jag har säkert kläder för 40 000 eller nåt i de närmaste storlekarna liggandes orörda... jag vågar inte räkna!
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-01-09 21:42:28 följande:
    40000 har du vunnit på lotto Det roliga är att hade jag haft  de pengarna hade jag säkert också handlat för dem hi hi Så fin D var i biltröjan
    nä, men jag handlade massor, sålde en del på T, köpte igen osv. Jag köpte för en hel del av vårt sparkapital så det är därför jag begränsar mig lite nu, jag vill kunna sätta tillbaka pengarna, vi ska köpa hus. Och jag har en tendens att köpa massor och sedan ångra mig eller sälja eller köpa så mkt så det inte hinner bli använt. Vansinnigt... och gud vet när han ska ha allt jag köpt i junior 92-104, haha, han har ju haft 80 i evigheter! Det blir mkt på T framöver troligen...

Tack, jag gillar prespringtröjorna, har bubbelgum också förstås. Köpte suitar imorse med dalmatiner och cuba cars, längtar!
  • Damien och Adrian
    isako skrev 2009-01-09 21:55:05 följande:
    Guud ja.. Han blir tokig på mig. Inte så mycket för pengarnas skull men har kartongvis med helt nya kläder från Polarn, Gant, Ej sikke Lej o Molo mm som bara ligger o väntar.. Men nu vill jag ju ha det nya...
    skönt med flera!
  • Damien och Adrian

Nu har jag nog stillat mitt värsta köpsug på Molo, jag har köpt:

dalmatinersuiten
    dalamtinertröja med stars
    cubacarssuiten
    gröna byxor med stars

Jag vill så klart ha mer men dalmatinerna var de som skapade "feber" nu ska jag nog kunna slappna av en stund.

Pengamässigt är det ca 1200 kr, det är inte mkt pengar i det här sällskapet men andra skulle nog höja på ögonbrynen. Köpte ju på F&F idag med på rean, 500 kr gick det där. Nä, man ska inte börja räkna då blir man ju chockad.

• Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-01-09 22:14:49 följande:
    tar verashus frakt?
    39
  • Damien och Adrian
    znozzan skrev 2009-01-09 22:17:28 följande:
    Hej hallå!! fick värsta ångesten nu.. har ju beställt o fått hem en hummel overall till Theo tog strl 110 till nästa år.. han fyller 4 i november!! tror ni den blir för liten??? han har haft pop 104 i år men de e fortfarande väldigt rymliga..
    Hummel är väl något små? Tips är att ringa F&F de har 50-70& rea nu, byxan kostade bara 125 kr.
  • Damien och Adrian
    MammatillO skrev 2009-01-09 22:16:09 följande:
    Någon som har erfarenheter av mololurv jackor storlek 74 , hur länge har barnet /barnen kunnat ha den?
    min grabb som är något liten har haft dem till 1 år. Han har 80 nu och är 16 mån vilket är normalt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12