Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

melizza skrev 2009-01-12 21:00:39 följande:
    har någon länken till den utländska sajten som har molo som heter ziggis eller nåt sånt??
    http://www.ziggys.biz/
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    THEA och Grodan skrev 2009-01-12 20:57:19 följande:
    Tycker den ser serice ut. Och puffärm
    usch då, då får jag väl ta suit eller en body sen.
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-01-12 21:11:07 följande:
    Alltså jag dör varje gång jag ser den där listanMaken gav mig precis tillåtelse till mer köp..så Tack!
    haha, vassego!
    melizza skrev 2009-01-12 21:14:43 följande:
    vad betalade du i frakt därifrån??
    5 pund, det är väl ca 60 kr
    Everlonn skrev 2009-01-12 21:14:32 följande:
    Vilken lista!Önskar jag hade din plånbok
    jag med.

Jag måste sortera ut massor nu, ska slänga in hur mkt som helst på T när jag får ork...
  • Damien och Adrian
    ÖNadja skrev 2009-01-12 21:16:37 följande:
    Incommunicado: herregud kvinna! vad är du gjord av! =) Ja är då nog nöjd som har beställt dom blåa stjärnbyxorna! det gäller att prioritera..
    jag är inte stenrik, bara shoppinggalen. Jag säljer rätt mkt på T med, tröttnar innan det blir använt eller när han haft dem ett par ggr. Löjligt eg... men det är ju en hobby, inte sant?

blå stjärnor är fina, köpte du med el utan mudd nertill?
  • Damien och Adrian
    isold2003 skrev 2009-01-12 21:18:28 följande:
    Imponeande lista Incommunicando! Var hittade du bubbelgumtröjan med stjärnärmar?LA Woman, klänningen var superfin!!
    eleraff
    THEA och Grodan skrev 2009-01-12 21:20:42 följande:
    OH My jag har inte köpt något alls ännu suktar desto mer
    bra strategi egentligen, det säger jag varje år att jag ska göra men sen så blir jag liksom tokig när Molo börjar komma...
  • Damien och Adrian
    LA Woman skrev 2009-01-12 21:22:24 följande:
    Haha Kan tillägga att jag inte ens var särskilt förtjust i Molo förrän i höstas Nu är jag dock fast Men nu måste jag ta mig i krage och rensa ut och lägga upp en del på T
    jag med!
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-01-12 21:23:38 följande:
    jag med!
    alltså det där med T, jag har varit såld på molo sedan jag såg höstkollektionen 2007. Då köpte jag massor med kläöder ur tidigare kollektionen, letade världen runt och köpte. Då var jag ännu tokigare än nu alltså.
  • Damien och Adrian
    ÖNadja skrev 2009-01-12 21:23:56 följande:
    Incommunicado skrev 2009-01-12 21:20:48 följande: Ja har ju precis gett mej in i den här leken, så ja tänkte att till hösten blir de nog min tur att rensa och sälja! =)Nu när du frågar så hoppas ja de är dom med mudd ja köpte. Beställde på Matador och hon hade ju inga bilder, fast den heter exakt samma som på EST och där har den mudd. =)Vill ju ha en dalmatinlinne till, fast med blått kantband. Nån som sett nåt sånt än..? =)Hon på Matador pratade om att hon trodde hon beställt både med rosa och blått, och att nästa laddning skulle komma om nån vecka. =)
    jag tror inte blått linne kommer? men jag vill gärna ha ett jag med.... jag köpte dock det rosa för säkerhets skull....
  • Damien och Adrian
    Everlonn skrev 2009-01-12 21:21:03 följande:
    Får väl köra min lista oxå då Tröja baby hand i hand gula bubbelärmar 92Tunika gul bubbel 98Suit koppar 86byxa gul bubbel 92byxa regnbåge 92byxa dalmatiner 86Beställt:tröja baby koppar lilarandiga ärmar 92byxa lilarandiga 92leggings fjärilar 92Inte alls sååå mycket Fast mer än jag tänkt mig
    det är en hel del allt! Man köper alltid mer än man tänkt sig....
  • Damien och Adrian

så nu har jag köpt dinobyxa stlk 86 också, men nu ska jag nog ta en rejäl paus i köpandet och ta en liten titt på vad som kommer in så jag inte köper hela kollektionen.

ska vara med maken en stund, god natt!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12