Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hittade er till slut

Såååå fina molosar i bt !!!!!!!!!!!!! *måste beställa mer*

Underbara älskade barn
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-09 18:45:24 följande:
    Hopplöst!!! Jag ska dra ner lite på Junior flick tror jag, Bubblan kan ju faktiskt ha baby 92 än ett tag.. Men tunikor och några leggings blir det allt!! Sen vill jag ha sommarsuitsen åxå, och linnen, och babyklänningar och och och
    Ja, tänk att det kom babyklänningar !!!! Såååå lycklig för det Hilda ska få måååånga
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-09 18:50:48 följande:
      Bubblan ska åxå få MÅÅÅÅNGA såååå fin modell på dem *mamman glad*
    Ja väldigt enkla UTAN volanger och sånt trams
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-09 18:54:22 följande:
    Ja fy!! volangerna förstörde ju allt på junior flick klänningarna   *lite för mycket*Baby va ju så rena och fina... Å fina som tunika åxå
    Precis, när den är förliten som klänning då kan man ha den som tunika, lång användningstid
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Stormis skrev 2009-01-09 19:05:58 följande:
    Godkväll! Nu är jag hemma efter 3 dagars konferens och dansk-abstinens! Vad mycket fint det kommit under dessa dagar! Jag brukar aldrig älska Molo direkt, men nu finns det redan en hel del fint!!! Får också klura på lista... - Nån som sett vovvar med vovveärmar, body eller babytröja?- Kan en ca 81 cm tjej ha linnen i stl 92? Kan det funka som "tunika"?
    Jag tycker linnena är ganska tajta så de korvar sig nog vid rumpan tror jag om du ska ha dem som tunika.
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Snart är det Let´s dance och semlor !!!!!

Underbara älskade barn
  • loveliva
    katarina118 skrev 2009-01-09 19:53:20 följande:
    lovelvaåååå va gott med semlor...
    Japp, det ska bli gott. Pyser iväg och kollar lite dans nu *vinkar*
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Butte -- Bia är sååååååååååå fin i dalamatinertröjan !!!
    Köpte den innan på Veras i stl 92 till min Melker, och hoppas nu han kan ha den ett litet tag iaf
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2009-01-09 21:48:00 följande:
    nej det är rätt göm långt in i gardroben
    Oj, gömmer ni kläder för era gubbar Min märker inte ens när det är nått nytt, eller så är det att han inte bryr sig

Nikki -- Går Jessie nu ???
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2009-01-09 21:53:09 följande:
    inte gömmer direkt, mer så att han inte bryr sig och inte märker när det är nåt nytt Ja äntligen börjar hon gå, inte hela tiden men ca 5 steg i taget. men hon föredrar fortfarande att krypa
    Åhh va kul !!!! Då börjar hon nog gå med en väldans fart snart DEt är en sån härlig period nu med de små 1-åringarna. Vill stanna tiden lite.

Längtar massor till måndag nu, hoppas postis per har fina dalmatiner till mig. HAr nog aldrig längtat efter en måndag innan
    Underbara älskade barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12