Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

isako skrev 2009-01-11 00:55:09 följande:
    Hur vet man om det är RS virus eller inte förresten??
    Det vet man inte själv så väl, men de på sjukhuset märker nästan direkt när man kommer in om det är RS. Är de osäkra är det nog blodprov som gäller.
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    isako skrev 2009-01-11 00:59:00 följande:
    haha ja det är nog det som krävs den här omgången..Förresten.. Nybliven Molo fan som man är (Har tidigare varit insnöad på Pop..)Kommer det en körning med nyheter till sommaren också? Eller är det först till hösten sen?
    Nja, höstens kläder brukar komma slutet av juli eller början av augusti. Men det kommer lite nytt i omgångar under våren.

Jag är också halvt insnöad på pop, har svårt att släppa helt Men gillar att blanda bland märkena.

Nu kom de in igen, Melker låter helt klart bättre, hoppas han kan sova ett par timmar nu.
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 01:02:44 följande:
    Hahaha! Nej tyvärr har han ingen uniform! Han jobbar på en oljetanker så de enda arbetskläder han har är ett blåställ. Annars har han sina egna kläder och diesellukt är inte särskilt sexigt kan jag tala om
    ohh my
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 01:06:10 följande:
    Näe, nu ska jag gå o sova. Får väl drömma om min man i fin uniform
    natti natti !!
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    isako skrev 2009-01-11 01:07:20 följande:
    Hoppas hoppas stackarenOk, får försöka ta det lugnt med shoppingen men det kommer bli svårt!Nä nu skall jag krypa till sängs innan det är dax för påfyllningen kl 3 Går nästan att ställa klockan efter henne
    Ja, jag ska väl försöka få Melker i säng nu, just nu äter han glass i stora lass som de handlade på vägen Får kalla det medicin

God natt och tack för pratstunden tjejer !!!
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    isako skrev 2009-01-11 01:13:14 följande:
    hahaha ja får du göra Vart sjutton köper man glass kl 1 på natten.. O hur kommer man på idéen från början hahahHoppas ni får sova i natt. Kramisar
    Vi bor 200 m från Statoil som har dygnet runt öppet
    Pappan har sovit gott hela natten Jag och Melker har varit vakna till och från hela natten, men jag har fått sova ett par timmar nu på fm. Ska försöka få Melker att sova ett par timmar nu på lunchen.
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Hej på er !!!!

Behöver lite akut hjälp
    Vill någon vänlig själ mäta en Molo tröja baby stl 92 från axel och ner, och innerarmsmåttet ???? Pliiiiiiis

Underbara älskade barn
  • loveliva

Ingen som har en 92 i molo baby som vill mäta ?

Underbara älskade barn
  • loveliva
    Smultronhjärta skrev 2009-01-11 15:22:26 följande:
    Mätte nya dalmatinerna stl 92 och otvättadAxel-ner 38cm Innerarm: 27cm
    TACK söta du   !!!!!!!!!
    Fick syn på tröjan med bubblor och randiga armar i 92 Har letat som en tok efter den. Nu är den förhoppningsvis min eller ja Melkers
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    MammatillO skrev 2009-01-11 15:30:42 följande:
    Ingen som vet om vovve leggingsen kommer i storlek 92-98?Hittade bara 104 .
    Jo de finns från stl 92, men har nog tagit slut fort nu, i af på Eleraff.
    Underbara älskade barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12