Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hello!

Jisses vad snurrig jag blev av dubbla dansktrådar med nr 11 som dessutom var aktiva
    Puss på Butte som fixarKyss

Antar att det shoppas Molo här?

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-09 16:43:59 följande:
    Hej hejAh, blir lite snurrigt.Klart vi shoppar Molo Du då?
    Nja, jag var på väg på Veras men backade pga av frakten..Funderar på att lägga en specialbeställning på allt som ska få flytta hit på ett och samma ställe så har jag det fixat

Vad har du köpt so far?
  • Smultronhjärta
    maugu skrev 2009-01-09 16:47:53 följande:
    Håller med-kollade oxå det finstilta-39:- frakt..då hoppade jag ur min shoppingkorg..
    Helt galet ju!
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-09 16:48:37 följande:
    Frakten var ju lite sur, men jag kunde inte låta bli Jaaa, det är ju egentligen det smartaste, fast då får man väl vänta ett tag på kläderna va?Jag har so far hoppat dalmatin tröja med stars ärmar och turkost stars linne.Är lite sugen på regnbåge body och stars brallor men jag skulle ju inte köpa fler bodys
    Fiint Linnet är ju grymt snyggt!

Du resonerar runt bodys som jag gör runt suits men jag har redan insett att iallafall 3-4 suits skulle trivas ypperligt bra i Max garderob
  • Smultronhjärta

ängeln83 skrev 2009-01-09 16:53:49 följande:
    Tok snyggt, tror vi måste ha tröjan också Men just kombon stars/regnbåge var så läcker. Ha ha, aaaah, men bodys sitter ju så grymt fint på, o då kan man ju köpa lite byxor också, för jag tycker inte byxorna är fina ihop med tröja.
    Ja det är ju sant, inte mycket slår bodysarnas passform..Max har knappt några Molo byxor..eller fel han har ett gäng men de ska nog få flytta Dels för att de oftast intar knickersvariant efter 10 min användning och dels för att NS är tåligare på dagis.
  • Smultronhjärta

Åh jag kan ju bara skratta..ringde min lokala affär för att höra om de fått hem Molo. Japp det hade dom men de har valt att inte köpa in vare sig dalmatiner eller regnbåge för det har DE tröttnat påFörvånadFundersam Tur att jag ska till Gbg imorgon

• Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-01-09 17:13:05 följande:
    skojja du....så kan man väl inte resonera....vill dem inte sälja eller???
    Jodå de säljer nog ändå..Name it säljer nämligen ruggigt bra här på landet
    De vill vara "lite speciella och annorlunda ser du- har ju redan sålt kossor och kaniner och sånt" fick jag till svar när jag frågade varför
    Så den enda lilla babytröja till pojk som de har nu är Cubacars och även om jag skulle vilja ha den så skulle jag köpa den över nätet bara för att!
  • Smultronhjärta
    Ari Gold skrev 2009-01-09 17:30:12 följande:
    Sådär tycker jag att vår lilla barnbutik på stan är också... de är så ivriga på att vara unika att de slutar med märken innan de knappt hunnit börja. De har slutat med både idaT Katvig Molo och villervalla...tror de slutat med kik-kid också.... Som tur är finns det en annan mer mainstream butik som tagit över en del. Men jag tror inte de tjänar på den fisförnäma inställningen i längden.
    Ja jag tycker det är aningens korkat faktiskt, de har tröttnat men nya barn föds ju hela tiden och förstagångsföräldrar har ju inte gått igenom tidigare djurprint och annat ljuvligt  Inskränkt attityd (vilket iofs är en känd mentalitet här och jag kan knappt vänta tills jag kommer härifrånCool) kombinerat med fisförnämhet känns som overkill med tanke på hur liten affären är
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-09 18:09:28 följande:
    Vovvar menar du va? ÅÅÅ jag vill med shoppa Molo! Kan inte fleeer butiker få in..NU!!
    Jag vill oxå shoppa iom att chansen försvann idag pga av min tråkbutik
    Har du tänkt köpa babystl till Milo eller blir det JR?
  • Smultronhjärta
    snigelina skrev 2009-01-09 18:21:49 följande:
    Hm.. det kommer nog inte vovsingar alls på storpojk..
    Tjollabolla skrev 2009-01-09 18:22:33 följande:
    Hmm. Har inte riktigt bestämt mig. OM det inte kommer nån vovve tröja i jr så måste han ju få en... Så dår får det nog bli en baby men han kommer inte kunna ha det länge
    Ajdå..då blir det nog baby Men det blir ju billigare

Jag kan inte köpa JR till Max- han drunknar i JR 92!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12