Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

THEA och Grodan skrev 2009-01-12 21:43:19 följande:
    Men, varför slänger du in lockbete, här försöker man spara sig till en massa nyheter så kommer du och lockar med vrakpriser på gammalt 
    Haha- ja men det är ju för att jag själv sitter på händerna för att inte buda
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Quiet thoughts skrev 2009-01-12 21:49:55 följande:
    Vad fiiina kläder i bildis.Och vad mycket fint de finns ute.Som vanligt så blir det ju ej av o köpa allt man vill ha men bara att titta är som en orgasm nästans hahaha  det är så myyycket fiiint Vart kan man hitta pris på den där tuffa klänningen som fanns med starleggins?
    Okidoki har den!

Lillronya: Tycker du ska få en duktig kompensation..rea eller ej och med tanke på allt strul som var runtom den butiken i samband med rean och att då få fel gör ju inte din uppfattning om butiken bättre
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 21:56:42 följande:
    Mmm.. de e ju det *älskar*  Å du har ju en bebis snart att shoppa åt då ju!! *avis*  Hoppas mina syrror skaffar barn snart
    Men skaffa en lillebror till Ida vetja
  • Smultronhjärta
    snigelina skrev 2009-01-13 09:34:11 följande:
    OT, men var skulle ni sälja duplo? Tradera eller Blocket?
    Duplo går dock högt på T iallafall om man säljer åtråvärda delar styckvis
  • Smultronhjärta
    snigelina skrev 2009-01-13 09:40:43 följande:
    Hmm.. får fundera lite, vi har en hel del.. Två dockhus, prinsess-slott, zoo mm och så massa vanligt
    Å andra sidan så kan du ju sätta priset du vill ha inklusive prutmån på Blocket..för att göra det lite lättare Postens tokdyra priser kan avskräcka på T numera
  • Smultronhjärta

God kväll i tråden!

Nyss hemkommen men lyckades visst shoppa Molosar från lånad dator tidigare idag
    Har suttit och väntat på att Matador ska få tummen ur så..dock fattar jag inte varför de ska hålla på dalmatinernaFörvånad Någon som fattar och kan hjälpa en stackars oförstående att göra de?t

• Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-13 19:16:04 följande:
    Nope, jag fattar det icke heller TRAMS!!!! Sen fattar jag inte varför dom inte tar in jr tröjor i 92. Vad tycker dom man ska ha när baby 92 är för litet? Jr 98 är ju skitstort!
    Vi får väl se om det var ett smart drag eller ej- alla kanske sitter på vovvar redan när de väl släpper på sinaCool 
    Himlans skumt att de skippar JR 92anFundersam- kul för alla som är ute efter den *not*

Dalmatinerna sitter jättebra på Max så här blir det baby.. det är min plånbok glad för eller ja gladare

Dessa köpte jag idag:
    http://www.matadorkids.se/index.php?act=viewProd&productId=2652
    http://www.matadorkids.se/index.php?act=viewProd&productId=2649
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-13 19:28:09 följande:
    Hallå igen girls.Tillbaka efter kvällis och nattning av Liam.Shoppas det nåt ikväll?
    Hallå där

Gaah vad fint linnet är säger jag bara- sicken jädrans fin kombo! Köpte starsen och regnbågen i tröja tidigare idag men linnet måste nog flytta hit det med...
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-13 19:36:53 följande:
    Hej på dej Jaaaaa, det är galet fint, nog dom finaste starsen jag sett, o ihop med regnbågen så blev det verkligen kanon. Klart ni ska ha ett sånt. Jag köpte också dom starsen i tröja innan
    Ahh skönt att veta att starsen är såå fina IRL att du köper flera plagg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12