Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ängeln83 skrev 2009-01-09 18:08:11 följande:
    Aha, tänkte inte på va det var för print på baksidan. Jag hade velat ha ett lamm linne med blå kantband och blåa stars på ryggen.
    Vovvar menar du va?

ÅÅÅ jag vill med shoppa Molo! Kan inte fleeer butiker få in..NU!!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-09 18:09:55 följande:
    Det verkar som det kommer en tröja med enbart dalmatiner på, humm fast den med stjärn ärmar är nog finare va?
    ÅÅå jag vill ha med bara vovvar! Men helst i jr... Tror ni det kommer? Med blåa kantband då... Nån som vet? Tycker dom är riktigt snygga med stjärnarmar med, skulle vilja ha båda
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-09 18:15:28 följande:
    Alltså det borde det ju göra, men ibland kan man ju få känslan att JR printen är lite tuffare.
    Ja det ska nästan vara överdrivet tufft!
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-09 18:18:32 följande:
    Jag vill oxå shoppa iom att chansen försvann idag pga av min tråkbutik Har du tänkt köpa babystl till Milo eller blir det JR?
    Hmm. Har inte riktigt bestämt mig. OM det inte kommer nån vovve tröja i jr så måste han ju få en... Så dår får det nog bli en baby men han kommer inte kunna ha det länge
  • Tjollabolla
    snigelina skrev 2009-01-09 18:21:49 följande:
    Hm.. det kommer nog inte vovsingar alls på storpojk..
    Gör det inte??!! *SNYYYFT*
    Smultronhjärta skrev 2009-01-09 18:25:55 följande:
    Ajdå..då blir det nog baby Men det blir ju billigare Jag kan inte köpa JR till Max- han drunknar i JR 92!
    Jaa då får det bli baby då... Men det är klart, det borde ju passa ett par månader iaf....
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-09 18:38:20 följande:
    Tjolla--- Men en tshirt med vovvar och starsärmar kommer det på baby å de borde han ju kunna ha över sommaren i 92
    Göör det?? var ser du det??? Hur är babyt-shirts i storlek då? SOm tröjorna?
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-09 18:52:56 följande:
    kortärmade/kortbenta inte linne utan kort ärm med knapp i halsen som baby tröja/body, finns både pojk och flick, riktigt tuffa tycker jag
    Oo låter bra! Vad är det för print på dom då? Upp till 92 då eller? Man kan ju hoppas det funkar i sommar!
  • Tjollabolla
    Stormis skrev 2009-01-09 19:05:58 följande:
    Godkväll! Nu är jag hemma efter 3 dagars konferens och dansk-abstinens! Vad mycket fint det kommit under dessa dagar! Jag brukar aldrig älska Molo direkt, men nu finns det redan en hel del fint!!! Får också klura på lista... - Nån som sett vovvar med vovveärmar, body eller babytröja?- Kan en ca 81 cm tjej ha linnen i stl 92? Kan det funka som "tunika"?
    Dom tröjorna har nog inte dykt upp än...

Linnena är nog dels för tajta för att ha som tunika och dels så blir det nog stort i armhålan?
  • Tjollabolla

ÅÅ jag vill så gärna shoppa Molo... Funkybaby skulle få in nästa vecka, men icke fick man reservera där... Kommer aldrig få min suit, de tar ju slut direkt!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12