Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

jojoa75 skrev 2009-01-13 21:07:17 följande:
    Råå camping sägs vara fin, ligger här i Helsingborg. Den ligger väldigt fint, men jag har ju aldrig bott där, så jag kan inte uttala mig så mkt om själva campingen Men den ligger precis vid stranden.
    Det kan jag. Den är HEMSK! Såå äckligt! Vi var där i somras och det var ingen höjdare. Var tydligen nya ägare och det var såå äckligt och smutsigt på toaletterna och överallt... Men visst, den ligger ju oxå fint vid havet men det är det enda...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ÖNadja skrev 2009-01-13 21:16:48 följande:
    Duntoffla skrev 2009-01-13 21:15:28 följande: de skulle nog bli hur snyggt som helst! =)
    Verkligen snyggt! Eller med dom randiga byxorna på Okidoki, det är väl samma muddfärg.
  • Tjollabolla
    jojoa75 skrev 2009-01-13 21:17:31 följande:
    OJ! Hade långväga kusiner som bodde där för fleeeera år sen när jag var liten, då var dom nöjda. Men vad tråkigt att det ska vara så med nya ägare
    Ja det var därför vi oxå åkte dit, hade hört så bra om den. Men så var det inte längre.... Trist! DYR var den oxå.
  • Tjollabolla
    jojoa75 skrev 2009-01-13 21:23:03 följande:
    Ja, vad jag har hört tidigare så har den haft gott rykte.. synd att nya ägare förstör det.. Sen finns det ju nån i Landskrona som du sa, o vid Barsebäck, Borstahusen vid Landskrona är där väl nån förresten? Om man vill bo lite inåt landet så har dom fina stugor vid Frostavallen tror jag det heter, lite utanför Höör. Det ligger liksom mitt i Skåne, så då kan man ju ta sig lite vart man vill.
    Borstahusens camping hette den! Det var den jag menade Ängeln! Tack jojoa
    Den är suuuperfin!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-01-13 21:22:30 följande:
    Örkelljunga är billig. Inget hav men sjö iaf. Och gott om trevligt sällskap
    Kan vi inte smälla till alla pölser på en camping i sommar? Jesus vad kul! Utan att säga ngt till gubbarna såklart då hade min aldrig följt med, hehe.
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-01-13 21:24:41 följande:
    Trist! Noels dagisfröknar tycker tydligen att han så fina kläder. Det sa dem till Andreas idag. Kul!
    Hehe det säger alltid våra med. Kul att höra att nån märker det Dom brukar dock undra hur mkt han har egentligen, hehe.
  • Tjollabolla
    LA Woman skrev 2009-01-13 21:28:31 följande:
    Haha, nej då min också stannat hemma Vi ska ligga på Öland hela sommaren så kan vi ta där då
    Ja det funkar, vi ska med till Öland
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-13 21:29:20 följande:
    Tja, Molo, bajs och campingar verkar vara kvällens ämne Hmm jag väntar nog lite till med kortärmat. Det finns ju iof de som går riktigt bra ...
    haha Vad det låter kul. Molo Bajs Och Campingar, ska vi döpa om tråden till det kanske? hha. Så hade folk kunnat undra hur man kan skriva 30 000 inlägg om det istället
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-13 21:38:43 följande:
    haha ja vi måste ju ge alla uttråde något nytt att lägga sin energi på Att de orkar ff *suck*
    Jaa att dom inte har vant sig liksom. Dom BLIIIR inte av med oss och vi traggar bara mer och mer!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12