Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

OT, men var skulle ni sälja duplo? Tradera eller Blocket?

• snigelina
    Smultronhjärta skrev 2009-01-13 09:39:00 följande:
    Duplo går dock högt på T iallafall om man säljer åtråvärda delar styckvis
    Hmm.. får fundera lite, vi har en hel del.. Två dockhus, prinsess-slott, zoo mm och så massa vanligt
  • snigelina
    Smultronhjärta skrev 2009-01-13 09:42:47 följande:
    Å andra sidan så kan du ju sätta priset du vill ha inklusive prutmån på Blocket..för att göra det lite lättare Postens tokdyra priser kan avskräcka på T numera
    Ja, du har rätt. Det kanske får bli Blocket ändå, har lit andra leksaker att sälja också. Rensar för att få molopengar
  • snigelina
    SmillaMilla skrev 2009-01-13 10:50:23 följande:
    Snälla någon som vet om det kommer en dalmatin tröja med all over print? Jag gillar inte riktigt de randiga armarna.
    Kortärmad till babyflick kommer.
  • snigelina
    melizza skrev 2009-01-13 11:13:50 följande:
    jag med...super fin med dem cerisa ränderna ju...hoppas det kommer nåt liknande i jr
    Den har gröna ränder i jr-strl
  • snigelina

Åh, jag blir helt sjuk av alla fina molosar, men nu får jag hålla fingrarna i styr. Får ta de plagg jag har beställt och sen köper jag inte mer till ordpris. Så det så

• snigelina
    Buttelina skrev 2009-01-13 15:13:32 följande:
    åhh fina inköp har du skyddat din sida på fl? jag kommer inte in?!
    Jamen. Jag väntar ju på.. hmm.. 28 plagg. Gulp..
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-01-13 15:16:05 följande:
     shit kvinna
    Jaaa, det rensas här hemma nu. Behöver jag säga det?

När lägger ni ut sommarkläder? Tänker på ett sätt att i mars-april lägger ALLA ut = större urval = lägre priser. Tex Molo, köper man det nu om man vill ha det? (Ja, nya köper vi ju uppenbarligen)
  • snigelina
    JuliaochNelly skrev 2009-01-13 15:22:36 följande:
    ska lägga till dig har haft samma problem som någon annan här med tokiga personer med tusen åsiker om att man köper mycket kläder till sina barn osv osv blir tokig på sån skit ... lägger till dig nu
    Får jag också kika Jag är minst lika tokig som du
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12