Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Rååsa Smurfen skrev 2009-01-10 15:16:11 följande:
    nån som vet vad cathinca är på eleraaff kostar 499 kr ?
    Volangklänningar.
  • snigelina
    Preggi skrev 2009-01-10 15:36:02 följande:
    Vet du vad dalmatinertröjorna heter? Försöker kolla på eleraff.. Ska ha leggingsen men letar en tröja med
    Vilken sort letar du efter?
  • snigelina
    Preggi skrev 2009-01-10 15:38:45 följande:
    alla... Vi ska ha allt i det printet!
    Jag tror inte de har mer än linnet och volangklänningen där än, kanske något i baby, men det kollade jag inte..
  • snigelina
    Preggi skrev 2009-01-10 15:44:37 följande:
    Ok, då kansek jag ska avvakta. Tror att vi ska ha 110 i leggingsen till P.. Men jag har ju så svårt för att avvakta... Jag är helt kär i Matildas dalmatinbyxor. De är så galet snygga men den rosa mudden. Vet nån om de kommer för större barn med lång mudd?
    Bara tights, tyvärr!

Är också kär i dalmatinerna och Stella älskar sin tröja Hon har fått linne också och nu beställde jag även ett linne till Nora på eleraff
  • snigelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-10 16:23:32 följande:
    Å va jag avundas er som bor i städer med flera danska butiker... Här finns ju bara Batinki. Sportif som också sålde Molo, Katvig osv. har SLUTAT med barnkläder, jag började nästan gråta när jag upptäckte det.
    Vi har inte en endaste butik Den som finns ska slå igen och de har iofs aldrig haft Molo..
  • snigelina
    JuliaochNelly skrev 2009-01-10 16:38:03 följande:
    Aaaa ser att ni disskuterar mudd byxor som knickers...tror ni stl 92 skulle funka till nelly som knickers som annars har 104 eller det blir för smått? vore ju super sött
    Stella har 104-110 på tightsen och hon ska få ha byxor i 86 och 92 som knickers i sommar.
  • snigelina
    melizza skrev 2009-01-10 17:04:44 följande:
    OMG vad fin denna var.....denna måste ju Stella ha men jag gillar dem andra volangklänningarna på annacill med....mmmm tre klänningar för 1500.....kanske lite väl mycket......måste nog vinna på lotto eller råna en bank www.ziggys.biz/popup_image.php?pID=2423&image...
    Hehe, det blir nån klänning här också, vet dock int vilken/vilka och till vem än.
  • snigelina

Måste nog hamstra en koppsuit i liten strl sen tror jag..

• snigelina
    Räknade Stellas långärmade Molotröjor i garderoben.. 13 st som passar nu. Hmm.. Då har vi inte tvättat sen den 22 december Snacka om att hon inte använder tröjor och inte Molo
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12