• Fiffa5

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Ngn som har varit på Bus och Rackartyg nyligen och vet om de har några långärmade småfolkdtröjor på rea? 86/92 eller möjligen 98/104... Vill inte maila dem igen o störa så här på kvällen...

• Fiffa5
    LA Woman skrev 2009-01-16 20:44:51 följande:
    Tror de har lite Småfolkströjor på rea, men jag vet inte vad de har kvar tyvärr....
    Tack, då är det kanske idé att maila dem då.
  • Fiffa5

Everlonn skrev 2009-01-16 21:06:36 följande:

Kika in i mitt album under diverse..bilder från butiken, alla kläder! Rea och nya molo Tog lite bilder för många ville veta vad som var kvar på rean och mitt minne suger! Obs ej min butik! inget vinstintresse i den heller!
    Oj, superbra. TACK!!
  • Fiffa5

ojdå, ett tomt inlägg blev det! Lite trött idag! Stora tjejen har vaknat flera ggr i natt o när hon nu äntligen sover vaknar den lilla i stället!

Kollar in hos EST men hittar inte mycket...

• Fiffa5

Buttelina skrev 2009-01-17 09:21:37 följande:

gamla modellen funkar 98/104! men nya modellen funkar 86/92 på lillebror
    Men jag trodde det var tvärt om. Att den nya modellen är kortare än den gamla? Men vidare iofs?
  • Fiffa5

Tjollabolla skrev 2009-01-17 09:29:22 följande:

Tycker den är både längre och bredare den nya...
    Då måste jag ha blandat ihop det totalt
  • Fiffa5

Everlonn skrev 2009-01-17 20:30:25 följande:

Får man ge varning om auktioner på T med länk?? Köpte nämligen av en säljre...kläderna stämde INTE ALLS med beskrivningen och efter massa mail..ingen kontakt surk****ng så betalade hon tillbaka miona pengar och jag skickade tillbaka varorna... Nu har hon lagt ut dom igen!!! Med bara liite ändring i texten..stämmer fortfarande inte med verkligheten... Får man "hänga ut" säljaren och auktionen här??
    Åhhh det skulle man ju gärna vilja veta vem det är så att man inte köper dem kläderna! Vet dock inte om man får namge ngn men man brukar ju få länka till auktioner?
  • Fiffa5

Everlonn skrev 2009-01-17 20:37:59 följande:

Det är lite det jag funderar över...om jag länkar så vet man ju vem säljaren är på T... Men jag kan inboxa dig om du vill
    Gör gärna det!!
  • Fiffa5

Incommunicado skrev 2009-01-17 20:51:28 följande:

Enligt europadomstolen är det så att köparen står för leveransen till köparen om det är från företag till privatperson oavsett vad de skriver på sina sajter, kan vara bra att veta.
    menar du inte att SÄLJAREN har ansvaret????
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12