• Fiffa5

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

snigelina skrev 2009-01-12 09:08:29 följande:

Ja, "tyvärr" dröjer det några veckor, men då hinner jag skrapa ihop lite mer pengar först
    Ja, nu är det bara att rensa garderoben o lägga ut så mycket du kan på T.

Jag lyckades få ut en omgång i går kväll. Skönt!
  • Fiffa5

snigelina skrev 2009-01-12 09:10:39 följande:

Hmm.. dalmatinklänning, turkos blomklänning, regnbågsknickers, tekoppsklänning (att ha som tröja) och lite annat
    Det låter FIIIINT!!!
  • Fiffa5

Incommunicado skrev 2009-01-12 09:12:33 följande:

någon som vet om 350 kr är ett bra pris för reimatecs vinterhängslebyxa? jag kan inget om det märket. Fått erbjudande om att köpa ett par nya marinblå, de skulle passa min rainbowmolojacka som är på G.
    Om de är nya måste det väl vara bra! Fast jag har ingen koll på priser heller , har aldrig haft reima.
  • Fiffa5

snigelina skrev 2009-01-12 09:13:30 följande:

Ja, jag har rensat lite, men har int sådär jättemkt jag klarar av att skiljas från så det är lite jobbigt Men sommarkläder har jag en hel del, men det känns lite tidigt att sälja nu. Har ju redan fått hem 5 nyheter + att jag väntar på 3 från eleraff + att vi har 3 nya lurvar också. Gulp. Mycket blir det..
    Ja, ni kommer ju ha mängder med supersnygga kläder! Vilken rolig vår o sommar!!! Inte alls avis...
  • Fiffa5

JuliaochNelly skrev 2009-01-12 11:47:52 följande:

ååå tror ni ni kan hjälpa mig girls bugaboo tråden är heltt tom just nu & jag har pratat med en som ska köpa min vagn eventuellt men nu så prutar han *gaaa* vad tycker ni är rimligt för en denim cameleon 07 med 2 månader gammal åkpåse & ståbräda. är så okunnig på detta.
    Jag skulle nog låta de pruta lite på 7000. Till 6500 kanske? Annars har du väl nyss satt ut annonsen så vågar du vänta kanske ngn mer hör av sig... Alltid svårt att veta hur man ska göra.
  • Fiffa5

JuliaochNelly skrev 2009-01-12 12:42:07 följande:

gaaa nu ringde det som sjutton här ´kommer någon & hämtar den ikväll nu gick det fort...tydligen hade 1klass swift hemma så jag har satt undan en grå
    Vad roligt!!! GRATTIS!!! Du måste skriva sen vad du tycker om den!!
  • Fiffa5

Lillronya: inga strumpor i lådan idag heller. Förstår inte vad posten håller på med. Vara att vänta o se....de borde ju verkligen dyka upp den här veckan i alla fall...

• Fiffa5

Man blir ju inte direkt sugen på att handla hos hippo.... otroligt med allt strul som varit ju. O att de inte ens kan skicka rätt saker...o ifrågasätta vad kunden verkligen beställt trots tydlig text på hemsidan. Näe, där ska jag inte handla.

• Fiffa5

Fantastiska Skatt skrev 2009-01-12 21:59:39 följande:

Tja kan Butte klämma i sin gubbe i en sa'
    Ehhhhh!!???? Jag måste ha missat ngt!?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12