Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Stormis skrev 2009-01-12 19:24:39 följande:
    Hur gick det i Vbg idag! Såg att Emn Trappa Mer hade öppet, de har tydligen ändrat efter nyår. Hoppas att jag inte skrämde iväg dig därifrån? Jag köpte två till saker idag... Ooopss...
    Nope- maken tvingade mig mellan nya Molo och mer Småfolk..Han tycker vi har lite mångaGenerad
    Tjollabolla skrev 2009-01-12 19:25:57 följande:
    Ja det hoppas jag med! Annars får Milo dras med råååsa kanter
    Samma sak här Såg ditt inbox förresten- funderar just nu
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-01-12 19:32:29 följande:
    Men man får liksom 3 halvaprisetsmåfolk för EN ny Molo. Elakt val. Det är ju bara en pizza mer eller mindre Åk tillbaka vet ja .
    Sant- ska fundera ikväll..Maken räknade antalet tröjor på Småfolksbilderna jag tog för ett tag sen och de ytterligare 10 som saknas på demHemlis Holy shit kan jag säga- det blev ett nytt objektiv pronto
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-12 19:53:34 följande:
    snyggaste lurven ever
    Japp- hade tagit den direkt om vi inte haft den
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2009-01-12 20:00:44 följande:
    Är det någon annan som tänkt på vad mycket större bodys och suits är i år?92 i suit var monsterstor!!! Så jag tog 86 i kopparna och den är större än flowers 86...par centimeter på alla håll, även i grenen...Bodysarna är bredare i år oxå..Ingen som lagt märke till det innan?
    Underbara nyheter tycker jag
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-12 20:35:24 följande:
    God kväll!Äntligen lite egentid efter en mardrömsnattning av Noel. Igen! Han vrålar som en stucken gris och ger sig inte. Asjobbigt!Vilka fina barn och kläder i BT! Orkar inte kommentera alls idag.
    Vi har det likadant sen ett par dagar tillbaka Hoppas det är någon utvecklingsfas så att det går över! I Noels fall kan det vara omställningen med att börja dagis som gör det- Max var likadan när han började och Bvc sa att det inte alls är ovanligt Jobbigt men övergående
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2009-01-12 21:07:57 följande:
    här är lista och bilder kommer (har inte ett enda plagg ännu) men inte samlad bild, tror jag, de kommer ju lite då och då och jag plåtar dem och sedan åker de i lådan el på Damien direkt. Fast jag köpte ju typ 10 plagg bara på ziggys så där kan ju samlad bild komma. suitar: dalmatiner 80cuba cars 80cups 86dinosaurier 86bubbelgum 86tröja: bubbelgum med stjärnor 92 juniordalmatiner med stjärnor 86 och 92rosa bubbeltröja 86blå bubbeltröja 92bubbelgum med randig ärm 86dinosar med camoärm 92cuba cars 92 juniorröda bilar/bubblor med randig ärm86body:rainbow 92cups med randig ärm 86byxa: gröna stars med vanlig molomudd 86blå stars med vid mudd 80dalmatiner med rosa mudd 86cups 80linne: dalmatiner 92gröna stjärnor 92svarta stjärnor 92kvar på  önskelistan: turkosa stjärnbyxor 80 el 86 troligen dalmatinersuit 86 el 92ev gröna stars med vid mudd stlk 80T-shirts och kortärmade bodies blir det väl också sen
    Alltså jag dör varje gång jag ser den där listanRäcka ut tungan
    Maken gav mig precis tillåtelse till mer köp..så Tack!
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-12 21:12:57 följande:
    Övertalning pågår Sambon får ju lön på torsdag jag får väl ge honom lite "glass" i veckan
    Haha- mycket glass och popcorn i många hem gissar jag
  • Smultronhjärta
    gosmamman skrev 2009-01-12 21:12:34 följande:
    SHITvad fiiin den var, som en ny upplaga av det undebara 50-tals motivet som jag äääälskar, och fiiint med stjärn leggins till
    Finns hos Okidoki som håller på att lägga upp Molo
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12