Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-03-01 09:56:46 följande:
    Men usch! Den måste verkligen vara äcklig..  
    Ja kåvepenin skall vara super äckligt. Det slår fruktsmak på flaskan, säääääääääkert. Smakar dock inte frukt och lukten går igenom allt, har provat saft äpplejuise yoggi och filmjölk.
  • nikki2006
    Fiffa5 skrev 2009-03-01 09:59:41 följande:
    Det finns ju andra sorter som ska smaka bättre. Kan ju vara ett alternativ om inget annat funkar...
    Till sharlakansfeber så skriver de bara ut kåvepenin sade doktorn
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-03-01 10:01:20 följande:
    Tack! Noel tar gärna emot lite pussar Jag har sagt det förrut men säger det igen - regnbågen är verkligen ett av Molos snyggaste plagg. jag tröttnar aldrig!
    Ja regnbågen är underbar och det är nog fler som tycker det för jag fick 121kr för en välanvänd rengbåge body förrra veckan, noppig och välanvänd stod det i annonsenFörvånad

Jag får skicka pussar genom fl för jag vill inte smitta honom med mina basillerKyssKyssKyss
  • nikki2006

Nu skall jag gå och duscha för sen har jag en date med min mamma, vi skall kolla in lite icke danska affärer idag typ lindex. UTAN BARNEN JIPPIIIIIII rena semestern ju hi hi

• nikki2006
    jojoa75 skrev 2009-03-01 10:16:49 följande:
    Ja det var lite kul.. mitt sällskap hade iaf väldigt roligt åt det Dom undrade ju varför jag rodnade som en tok Nikki:Jätteviktigt att hon får i sig medicinen, fast att det gör ont i hjärtat så får man tvinga dom, håll henne fast i knäet. Sätt sprutan (för jag antar att det är flytande) i mungipan, spruta långt in i kinden. Försök att få henne att svälja o hålla munnen stängd.Ibland är det hemskt att behöva ta till såna metoder, men det är superviktigt att få i sig medicinen.... Sen kan du ju sitta o trösta henne o krama henne o säga hon är duktig mm mm mm. Emma har alltid tvärvägrat mediciner, så vi fick göra såhär de första gångerna, gör ont i hjärtat, men nödvändigt. Sen nästa gång hon blev sjuk så sa jag att det är doktormedicin o det måste du ta, var precis som att hon insåg att det var inte lönt att bråka utan bara tog den snällt o KRÄVDE sen cola Menar inte att man ska behöva hålla fast barnet så att det blir ett övergrepp, men ibland räcker det inte att truga...
    Tack för tipset, skall genast se om vi har en sån sprutaSkrattande
    Ja tvinga är ju inte kul men som du sade så är det ju superviktigt, skall ta hjälp av gubben när han vaknar, säkert lättare om man är 2.
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2009-03-01 11:14:10 följande:
    Jo iof, kanske bara är jag som är van vid att Liam aldrig är snorig, mer än lite genomskinligt snor ibland. Nu är det ju lixom sådär geggigt o äckligt. Man är ju nybörjare gällande barn på dagis och det är lite svårt att veta vart man ska dra gränsen.
    Vårt dagis brukar säga att om barnet är feber fritt i 1 dag efter sin feber så går det sen bra att lämna. Snor har de aldrig klagat på. Lämna du bara
  • nikki2006
    Fantastiska Skatt skrev 2009-03-01 11:16:50 följande:
    hej töser
    hej hejKyss
  • nikki2006

GRATTIS ALEYA PÅ 1 ÅRS DAGEN FRÅN FAM JOHNSSON{#lang_emotions_flower}

• nikki2006

Gör ett nytt försök att säga{#lang_emotions_flower}GRATTIS ALEYA PÅ DIN STORA 1ÅRS DAG FRÅN FAM JOHNSSON{#lang_emotions_flower}
    Innan blev jag utkastad när jag försökte posta mitt inlägg

• nikki2006
    Svar på #35018
    Hej hej
    Tack så hemskt mycket för ditt tips med sprutan{#lang_emotions_kiss}
    Det funkade perfekt i en dag sen ville hon ta medisinen själv fast med sprutan hi hi. Sprutan var jätte viktig Nu säger hon att hon gilla medicin och vill ha hela tiden, knasunge
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12