(Hon tog ut emballagekostnad nämligen...annars hade jag inte brytt mig! Småsint? Ja
"Eftersom du inte svarat och jag inte sett nån insättning så skickar jag mailet igen..och inkluderar föregående mail..igen...och påminner att om jag inte ser nån insättning imorgon så blir det negativa omdömmen.
Nu har jag väntat i flera dagar på svar...igen...så, jag vill se pengarna insatta inom 2 dagar så jag kan skicka tillbaka byxorna...annars sätter jag negativt för nu är jag trött på det hela...
"Hej!
Jag var förvånad att du med så många positiva hade gjort en så stor miss i beskrivningen...
Enligt mig är de gula väldigt fläckiga, visst man kunde inte se det på bilden, det håller jag med om..men i ett normalt upplyst rum syns de ändå tydligt..Lite ovanför grenen, längs hela ena sidan och på framsidan av benen, fläckarna är i flera olika "färger".
De bruna är glansiga på knäna, tvättblekta och har två små fläckar på ett knä...
Så jag tycker inte alls att det stämde med auktionsbeskrivningen! På de gula stod det fläckfria mm och på de bruna stod det fläckfria,inte urtvättade, blekta mm
Mitt kontonr:
Clearing: XXXXX
Konto: XXXXXX
XX+22+3= XXXkr
Min summa plus frakten tillbaka plus emballagekostnad.
Jag skickar tillbaka dom i mailbag.
Mvh"
Hennes svar: (som gjorde mig helt vansinnig!)
"hej!
sätt neg omdömen...orkar inte bry mig mer om tradera just nu...eller andra internet saker har mycket hemma med personliga problem och anant som tar upp min tid o familjens just nu och som känns viktigare. har inte varit vid datorn på flera dagar har inte möjlighet o tid just nu. tyvärr.."
Mitt svar: (erkänner lackade ur totalt!!

)
"Ursäkta?!?!
Man får faktisk ta och ära sina åtaganden!! Det handlar liksom inte bara om negativa och positiva omdömen!!! Det handlar om att vara ärlig och göra rätt för sig!
Vet du vad, alla kan hamna i bekymmer tor mig jag vet!!! I vissa fall så faller världen samman...
Men detta är enkelt löst! Sätt in pengar du får tillbaka dina byxor, inga bekymmer!!
Jag har inte pengar att bara slänga i sjön på saker som inte stämmer med auktionsbeskrivningen!! Efter ett år av cancerbehandlingar, cellgifter och strålning..är inte MIN ekonomi sådan att jag kan slänga pengar!!
Var så vänlig att ge tillbaka mina pengar! Jag är väldigt trött på detta och har nog aldrig varit så besviken och arg på en säljare!
Jag har inte gjort fel, du har..stå för det och gör det rätta!!!"
Hennes svar:
"
nu är pengarna insatta. förstår inte varför du hotar med neg omdömen om du ändå inte ger dem? vad är meningen. jag är inte rädd för ett neg omdöme. det kan alla ha men har man många positiva klarar man sig ändå. jag har varit på tradera länge men inte haft såna krångel tidigare. ingen har klagat o så tidigare. jag har också köpt saker som inte var som jag trodde men alla kan göra fel det är väl ingen som försöker lura nån avsiktligt? o orkar man verkligen krångla o skicka tillbaks? om det inte gäller flera hundra då.. jag gör då inte det. har annat att göra än att hänga vid datorn hela dagarna. hoppas detta kan avsluta vår affär o att vi slipper detta igen. "
Och mitt sista:
"
Jag har sett din insättning och skickar dina byxor imorgon. Du kan betrakta denna affär avslutad.
Mvh "