Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-16 08:29:25 följande:
    Mårning Mårning!!Jag är sååååå stolt över mig själv just nu!! Min Molo lista av vårens låg ju först på 13000.- och jag har fått ner den till 6800.- plus det jag redan handlat för då, å det tycker jag är himlans duktigt av mig Å idag är det fredag, favvodagen 
    Väldigt duktigt Nästan halverad ju!

Jag har inte ens räknat, vågar inteFörvånad Men för mycket för min plånbok igentligen säkertPenga mun
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-16 08:35:27 följande:
    Eller hur!! Såå jädrans bra jobbat av mig Å jag kan tycka det är lite skoj å räkna ihop eländet ibland, och det kan tom va lite nödvändigt så man inte impulshoppar alltför många Molosar Hur gammal är din lilla dotter? Hon e ju såååå bedårande söt!!
    Men impuls-shopping är ju sååå kul Kanske skulle räkna lite i alla fallFundersam

Tackar Hon är *räknar på fingrarna* 22 månader Fyller 2 i mars, tiden bara flög iväg, hon kom ju nyss! Redan 2! Lillskruttan
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-16 10:18:24 följande:
    Ha ha ha ha *skrattanfall här hemma*Bubblan gillar inte dockor nå vidare, hon tycker dom är så där lite små läskiga och hon har fått en Skrållan docka som pratar av farmor.. Nu kommer hon med den, bär den i pincettgrepp å tycker den är allmänt obehaglig och så säger hon  "Mamma bott den mållan, den sitdåli bäbis"   ha ha ha ha!!(mamma ta bort skrållan den är en skitdålig bebis)  
    Ha ha ha vilken superkommentar! Sitter och fnissar för mig själv
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-16 10:36:09 följande:
    Väääldans hoppingsugen e jag denna Fredag känner jag  Rea plagg vill jag inte ha.. Skulle kanske slå till på nån byxa eller så? Hm..
    Känner oxå det där suget Undras om man kan övertala maken till en shoppingrunda?
    Förmodligen inte, han är så ekonomisk av sig
  • Everlonn
    LA Woman skrev 2009-01-16 10:42:55 följande:
    Min också, men jag brukar tänka att det han inte vet om har han inte ont av Fast Everlonn, din karl brukar faktiskt heja på dig ibland när du dhoppar
    Det är för att han tröttnar på att jag är så velig
  • Everlonn
    tinkerbell74 skrev 2009-01-16 14:52:40 följande:
    Hej på er tjejer! Nu är vi tillbaks hemma! *så skönt*Tack till alla som tänkt på oss och alla värmande kramar! Jag la in några bilder i bt. Behöver distrahera mig från allt som hänt...
    Hej gumman, hur är det med din lilla? *kramar om*

Såg att du lagt ut kik kikden på T, visst var de grymt stora!Förvånad
  • Everlonn
    tinkerbell74 skrev 2009-01-16 15:17:02 följande:
    Everlonn skrev 2009-01-16 14:55:04 följande: Ja visst var den! Och jag som bara fick tag på en 92 också... den kommer nog att passa mitt i sommaren eller nåt. Inte så bra med velourklänning då kanske.
    Provade den på min lilla och hon badade i den! Hmpf, jag som skulle ha älgtightsen till den...de lär vara urvuxna länge innan klänningen passar...mitt i sommaren förmodligen
  • Everlonn
    Fiffa5 skrev 2009-01-16 20:38:47 följande:
    Ngn som har varit på Bus och Rackartyg nyligen och vet om de har några långärmade småfolkdtröjor på rea? 86/92 eller möjligen 98/104... Vill inte maila dem igen o störa så här på kvällen...
    Jen80 skrev 2009-01-16 20:45:14 följande:
    Åh, va ni har gjort mig shoppingsugen pga allt prat om B&R!! Sambon ska dit imorgon (han jobbar i Karlshamn) och hämta en Dominotröja som jag har lagt undan. Blir ju sugen på mer... nåt förslag?
    Kika in i mitt album under diverse..bilder från butiken, alla kläder! Rea och nya molo
    Tog lite bilder för många ville veta vad som var kvar på rean och mitt minne suger!Skrattande

Obs ej min butik! inget vinstintresse i den heller!
  • Everlonn

Hade en bild från den sidan oxå
    rea2

jacao skrev 2009-01-16 21:09:47 följande:
    Är lite sugen på de där jeansen med regnbågs sömmar, du kommer inte ihåg hur de ser ut baktill?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12