Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nej nu ska jag hopa i säng iaf. Godnatt och shoppa väl!

• isold2003

God kväll! Så mkt fint i bildtråden som alltid! Jag fick lite fint i brevlådan idag, ska fota på modell imorgon.

Butte, kan Isabel ha dinobyxorna?! Hur lång är hon, vilken byxstorlek?

Tjollabolla skrev 2009-01-28 21:12:56 följande:
    Va ääär du?! Jag är kääär i denna kollektionen! Men nu har jag det jag vill ha tror jag... Utom möjlgen regnbågelinnet, men det är ju långt till sommaren. Det var kul att shoppa ngt annat än Molo ikväll iaf, det var eeevigheter sen känns det som
    Vad har du shoppat?
  • isold2003

Är ni trötta på Molokollektionen redan?! Jag gillar fortfarande det jag gillade från början, dinosar, space, bubbelgum, trollsländorna och så cubacars. Stjärnor får jag erkänna att jag är lite trött på och dalmatinerna var inte lika fina irl som på bild.

• isold2003
    Tjollabolla skrev 2009-01-28 21:27:32 följande:
    Å massa fint Milo ska nog få basketkängorna med cubacars med, såå jäkla coola!
    De skorna är jag så nyfiken på, låter jättetuffa! Jag fick luvtröjan med cubacars på idag, superfin!!
  • isold2003

Butte, O är runt 98 lång och har 92 i byxor men jag provade ett par 92:or förra säsongen som var för korta.

• isold2003
    Buttelina skrev 2009-01-28 21:33:24 följande:
    duuu jag kan jämföra dinosarna med cirkus byxorna... har ju båda i 92
    Ja! Tack!!
  • isold2003

Apropå skor så fick jag Mini A Ture gröna sneakers idag, underbar grön färg! Kommer att bli perfekt till cuba stars linnet

• isold2003
    Duntoffla skrev 2009-01-28 21:52:06 följande:
    De får du gärna visa i BT sen
    Nu finns det bilder Hoppas på modellbilder imorgon.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12