Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003
    Duntoffla skrev 2009-02-01 20:25:01 följande:
    Man kommer verkligen in i TS och T-perioder. Plockade hem en Småfolkströja från TS häromdagen. Livsfarligt att börja.
    Mmm, Trendsales är livsfarligt! Nu har jag dessutom börjat hitta lite kläder till mig själv där..
  • isold2003
    Buttelina skrev 2009-02-01 20:34:03 följande:
    www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8303...jag fixade en liten ninja i alla fall
    Åh, den är såå fin!
    loveliva skrev 2009-02-01 20:35:54 följande:
    God kväll Kikar in en liten stund efter mysigt 1-års kalas idag. Vår lilla Hilda är redan 1 år !!! Vill stanna tiden lite nu....Så underbart fina barn och kläder i bt !!!!! Ta åt er allihop
    GRATTIS Hilda!!

Duntoffla, jag köper Hunkydory och G-star. Lite skillnad i stil på de märkena kanske
  • isold2003

Jaha, dags att logga ut tror jag Nu shoppade jag igen! Kunde verkligen inte motstå den här fisken, perfekt till lillkillen ju! http://www.funkylittlemonkey.dk/shop/ImagePopup.asp?Title=Mini+A+Ture+gr%F8n+T%2Dshirt+med+fisk&Image=/images/Mini-A-Ture-Fish-genoa-p.jpg&ProtectMessage= Och till stora killen http://www.funkylittlemonkey.dk/shop/ImagePopup.asp?Title=Mini+A+Ture+drenge+bluse+%2D+gul&Image=/images/Mini-A-Ture-Challenge-butte-p.jpg&ProtectMessage= och så stövlar och spacelinne och Molokalsonger..

Holly's nya kläver som Nova länkade till ovan är ju också superfina!!

• isold2003
    ängeln83 skrev 2009-02-01 21:23:34 följande:
    Är faktiskt nöjd med mina 2 auktioner som gick ut idag, den ena gick för 160 kr, jag köpte den för 110 kr och den andra gick för 170 kr som jag köpte för 99 kr
    Perfekt! Bästa sortens auktioner!
  • isold2003
    jompa skrev 2009-02-01 21:27:56 följande:
    Helloooo tjejer.Isold: Avis jag blir på dina fina MAT inköp Jag kommer nog handla en del av dem när det kommer till detta landet.
    Jag kunde inte hålla mig fast det blir billigare att vänta *oekonomiska jag*
  • isold2003
    Nova76 skrev 2009-02-01 21:31:47 följande:
    fint
    Tack!
    jompa skrev 2009-02-01 21:30:55 följande:
    Men det är bra för mig för då kan jag fråga om storlek och kvalitet sen
    Vad bra, då kan jag skylla på dig, att jag var tvungen att hjälpa till lite
  • isold2003
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-01 21:50:11 följande:
    Här är en av dem , men med byxor tillhär e den andra..tror det är den rosa som e aningens mindre
    Så söta bilder!

Ska hoppa i säng nu, vågar inte surfa runt mer idag, det har blivit dyrt nog redan

Godnatt och shoppa väl!
  • isold2003

Godkväll! Kikar in en snabbis medans pojkarna tittar på TV.

Butte, Thea och Nikki, underbara linnebilder! Jag tror att ni slår mig i antal nu

Loveliva, underbar MR tröja!! En sån ska få flytta in till lillkillen här!

Everlonn, hur tusan somnar din tjej sådär?! Otroligt! Men rätt sött

Jag fick post från Ajabaja idag men vantarna jag ville ha var slut och tröjan till mig själv var för kort i ärmarna Hoppas på roligare post imorgon!

• isold2003
    nikki2006 skrev 2009-02-03 18:46:01 följande:
    hi hi kan du inte lägga in bild i bt på linnena ändå???. man behöver ju inte ha massor för att det skall vara fiiiiiiiiint
    Jo absolut! Ska se hur många jag får ihop, måste bara vänta tills lillkillen somnat. Och så väntar jag på det underbara trollsländelinnet som du också har. Det kommer nästa vecka
  • isold2003
    ängeln83 skrev 2009-02-03 20:11:18 följande:
    Bjussar på lite OT köksbilder, gjorde en snabb röjning, lite stök är dock kvar Detta är alltså en budget renovering, vi har lackat luckor, bytt kakel/bänkskivor/diskho. Nu kvarstår bara vit målning av tak och byte av tapet Lägger in en bild på hur köket såg ut när vi köpte huset så ser ni att skillnaden är ganska stor
    Vilken skillnad! Jättefint!
  • isold2003
    Duntoffla skrev 2009-02-03 20:20:02 följande:
    God kväll ladies!Har inte hunnit med så mycket FL sista dagarna. Jobbade till halv 8 igår med en provning och var hemma vid 21. Idag kom mina fina velourisar! Så härliga och proffsigt sydda!Massa fina barn och kläder i BT!
    God kväll! Vilka velourisar?
  • isold2003
    Duntoffla skrev 2009-02-03 20:26:09 följande:
    Har du fått mail om att de är klara?
    Aha, då förstår jag. Men jag vill se bild också

Melizza, söt klänning! Passar inte Katvigs blå byxor eller strumpbyxor från i höstas?
  • isold2003
    isold2003 skrev 2009-02-03 20:28:00 följande:
    Aha, då förstår jag. Men jag vill se bild också Melizza, söt klänning! Passar inte Katvigs blå byxor eller strumpbyxor från i höstas?
    Ok, du var snabb! Jättefina velourbyxor Duntofflan!
  • isold2003
    nikki2006 skrev 2009-02-03 20:30:52 följande:
    Fina linneMåste nog ha bil linnet från molo med. Sååååååååååååååå fint ju
    Mmm, visst är det härligt! Kom på att jag beställt spacelinnet också så jag väntar ju faktsikt på två linnen till..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12